Donderdag 6 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Donderdag 6 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Donderdag 6 september 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

06 September 2007 | China, Beijing

Mam, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Jammer dat we er niet bij zijn, maar dat maken we wel goed!

Gisteren zijn we nog naar een winkelstraat in het centrum van Beijing geweest met zijn drietjes. We hebben wat boekjes gekocht in de boekenwinkel van vorig jaar. Ik had met moederdag een prentenboek gekregen van Yinte. " Raad eens hoeveel ik van je hou" . Deze heb ik hier nu in het Chinees gevonden. Gaaf he!!! Ook hebben we een boekje van Nijntje gekocht. We kochten er ook 1 voor Zhen, want die was ziek gisteren. Hij had koorts en wilde echt niks. Aan het einde van de middag hebben Richard en An Chris er toch maar bij geroepen en zijn ze met Zhen naar het ziekenhuis gegaan. Hij heeft toch iets aan zijn hartje, dus dat is wel een extra zorg. Ondertussen zijn wij bij de Pizzahut gaan eten aan de overkant van het hotel. voor 1x geen Chinees. Ook wel weer een keertje lekker. We waren erg benieuwd hoe Yinte het zou vinden zonder rijst en noedels. We hebben maar spaghetti besteld, dat lijkt wel een beetje op noedels toch?? Of ze het lekker vond???
Kijk zelf maar bij de foto's.

Toen we terugkwamen waren Richard, An en Zhen gelukkig al weer terug. Ik heb er zo aan moeten denken tijdens het eten...dat arme kleine mannetje...
Hij heeft een antibioticakuur gekregen en gelukkig gaat het nu alweer stukken beter. Hij had een infectie opgelopen door de airco in het hotel. Wij moeten ook allemaal een raam openzetten als de airco aan is.

Vanmorgen heeft Yinte haar stickers zitten plakken. Leuk he!!!

Daarna gingen we naar het zomerpaleis. Het is er prachtig!! Maar het duurde wel lang haha.
Yinte sliep op de heenreis al haha
Later was ze toch weer helemaal present hoor!!!

Dat was het weer voor vandaag. Ik ga zo eens bij mijn schatten kijken, die zullen wel terug zijn uit de winkel. Jullie horen ons morgen weer!!!

• 06 September 2007 - 08:44

Marco, Daan En Tren:

Hey lieverds,

Als ik het zo lees, gaat Yinte zich steeds meer thuis voelen bij jullie. Hoe kan het ook anders met zulke ouders.

Heel leuk om te zien hoe ze zich vermaakt. Het is echt een schatje. Hier is alles nog rustig, dus we hopen Yinte op Schiphol te kunnen verwelkomen.

• 06 September 2007 - 08:45

Miranda:

Spaghetti valt ook goed in de smaak zo te zien. Wat een heerlijke foto's!!

• 06 September 2007 - 09:07

Wendy:

Zo te horen en zo te zien gaat het elke dag een beetje beter. Die grote lach op haar snoetje moet jullie zeker goed doen. Wat een heerlijke snoet heeft ze aan het einde van haar bakje spaghetti. Toppie. Nog even genieten en dan koffers pakken en naar Elshout. Jippppieieiieieie.

• 06 September 2007 - 10:23

Sydney:

Heee =).... 't gaat steeds beter met Yinte, met al die leuke verhalen... beterschap aan Zhen. doei! sydney

• 06 September 2007 - 13:11

Martijn Hermse:

Hallo daar!
    Zo te zien kan ze lekker smullen !
    Hele leuke foto's en geweldig om te zien dat ze zich lekker voelt bij jullie. Nog ff en dan kunnen jullie in Het Grote Elshout ook genieten van Yinte, (en zij van jullie)

• 06 September 2007 - 14:08

Karlijn En Familie:

Wat een prachtige foto;s weer vooral die van het spaghettie eten ook bij ons zitten die bij allebei in de albums vinden ze over een paar jaar echt leuk.
    Het begint nu echt te korten,geniet nog evenmet z;n drieen
    Heel veel groetjes :Marcel,Angelique,Robin en Karlijn

• 06 September 2007 - 14:50

Tante Jo :

metm proficiat met moeder en oma
    bedankt voor de leuke foto'seen goede
    reis terug naar huis .tot dat ik weer zelfvan de vacantie thuis ben
    veel gr.tante jo

• 06 September 2007 - 15:22

Ingrid Johansen:

Wauw, wat een super-mooie foto van een slapende Yinte!Hoop voor jullie, dat ze de komende nachten ook zó lekker slaapt!

Ik geniet elke dag van jullie nieuws en foto's!

Bijna naar Holland! groetjes van Bob en Ingrid

• 06 September 2007 - 15:29

Margriet:

Lieve Judith, Frits en "scheetje"

Oh, wat is het toch heerlijk om zo met jullie mee te kunnen genieten.Wat fijn dat je ons zo op de hoogte houdt.
    Ik vind het echt een "scheetje", nu al, dus kun je nagaan als ik ze binnenkort echt zal kunnen bewonderen.
    Geniet nog even in China en dan een hele goede en veilige terugreis.

Veel dikke knuffels voor julie alle drie.

Margriet

• 06 September 2007 - 16:22

Nicol:

Wat heerlijk om te lezen dat het zo lekker gaat!! Het is echt genieten om steeds van die gave foto's van jullie te bekijken! Nog maar 2 daagjes en dan alweer in Nederland! Dikke knuffel, Nicol

• 06 September 2007 - 16:36

Fam Scheij:

dat is echt genieten van jullie dochter mooie foto's en verhalen, het blijft leuk om de post van jullie te open. ga zo door het is zo zaterdag.

groetjes, gert-jan ingrid, esther en marcel.

p.s hier is hard gewerkt op woensdagmiddag, door bas, sam, evy, esther en marcel (verrassing) echt mooi geworden. SPANNEND hé hahahahahahahahaha

• 06 September 2007 - 17:07

Pa En Ma:

Hoi Judith, Frits en Yinte

Iedere dag kijken we vol spanning naar de berichten, maar vooral naar de foto's
    Leuk te zien dat haar snoetje er ontspannen uitziet.
    Ik had voor vandaag een paar leuke foto's uitgeprint voor de visite die geen internet hebben.
    En raad eens, ik heb i.p.v. gebak, beschuit met muisjes bij de koffie gegeven.
    Iedereen vond het een leuk idee.

Tot gauw en liefs,

Pa en Ma.

• 06 September 2007 - 17:51

Monique Van Wezel:

Het is geweldig om iedere keer de berichtjes van jullie te lezen.
    Het begint nu echt te korten. Nog even en jullie zijn weer in Nederland.
    Ik wil jullie alvast een goede reis wensen en heel veel plezier in Nederland.

Monique

• 06 September 2007 - 18:22

Charlotte:

Hallo gelukkig drietal,
    Leuk om iedere keer maar weer, jullie verhalen en helemaal de foto's te bekijken! Ik ben jaloers op de eetlust van Yinte, wat kan die smikkelen en goed eten! Kan ze dat aan onze kinderen misschien leren hoe dat moet???? Nog heel even genieten in China en dan naar huis!!!! Een goede reis!

• 06 September 2007 - 19:05

Christine:

Lieve Judith, Frits en Yinte

Wat een geweldige foto's en mooie filmpjes.
    Het is echt een dotje om te zien.
    Fijn dat jullie zo lekker van elkaar kunnen genieten.
    We wensen jullie een goede terugreis en tot snel.

Marchel, Christine en Roos-Anne

• 06 September 2007 - 21:25

Henriette:

Zal ook eerst eens reageren, wat een super schat he! En di slapende foto is geweldig.
    groetjes en een dikke knuffel, henriette (scrapbookforum)

• 06 September 2007 - 21:52

Hinke:

Wat een geweldige foto's weer van jullie mooie meisje. Vooral die close up dat ze ligt te slapen. Echt zo super schattig.

Groetjes
    Hinke

• 07 September 2007 - 06:10

Esther De Bakker:

Hoi hoi,

Nog 1 nachtje slapen en we gaan Yinte zien!!! Ik wil jullie alvast een goede reis wensen en hoop dat jullie zonder al teveel vertraging weer landen op Schiphol morgen.

Tot morgen,

Heel veel groetjes Esther

• 07 September 2007 - 06:32

Familie Van Beurden:

Wij wensen jullie een fantastische en warme thuiskomst toe!
    En nogmaals heel veel geluk met z'n drietjes!

Groetjes,
    Maarten,Mirjam,Merel,Karlijn

• 07 September 2007 - 07:32

Natasja Bos :

nog 1 nachtje en dan naar huis leuk hoor hoop dat de reis goed gaat
    en het is een heerlijke meid en die fotos van het eten geweldig
    groetjes natasja bos van het scrapbook forum

• 07 September 2007 - 07:53

Rob En Anita:

Fantastische foto's!
    Wij zijn erg benieuwd naar ons nichtje! We spraken gisteren Marion en die is helemaal benieuwd!!
    Een hele goede reis en tot snel!!!

• 07 September 2007 - 20:38

Tamara ( Tammy ):

Ohhhh wat een prachtig mooi meisje is het toch hé :) , ik ben helemaal inlove :)

• 11 September 2007 - 10:50

Esmeralda:

Wat een lekkere toet heeft ze zeg! Geweldig met die spagetti. Super dat jullie het zo leuk hebben gehad.