Het weer in Changsha - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Het weer in Changsha - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Het weer in Changsha

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

12 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Op de volgende link kun je zien wat voor weer het is in Changsha....lekker warm dus!!

• 12 Augustus 2007 - 08:46

Tante Jo:

wat leuk dat jullie kunnen afreizen om yinte te kunnen halen, maar ik zal jullie mailtjes volgen. en iets sturen.
    een goede reis en gezond terug met z'n drietjes.
    gr tante Jo

• 13 Augustus 2007 - 07:01

Yvon/stampidoe:

spannend nog 12 dagen te gaan en jullie zijn in China om dochter Yinte te halen ik wens jullie een fijne vlucht terug met jullie 3tjes

Liefs yvon/stampidoe

• 17 Augustus 2007 - 18:22

Ilona:

Hoi!
    Zo, ben net terug van vakantie dus heb net even de laatste nieuwtjes op jullie site gelezen. En wat een geweldig nieuws!!!
    Over een paar daagjes sluiten jullie jullie mooie meisje in jullie armen, wat een super geweldig idee.
    Ik leef met jullie mee en wens jullie natuurlijk een geweldige reis en ontmoeting met jullie DOCHTER!
    Heel veel geluk, een dikke knuffel!

• 12 Oktober 2007 - 05:58

Sabrina:

bonjour judith comment sa va moi oui un peu parce que j'ai un plate bans mon coude gauche puis j'ai fait sa en sport don c pour sa que je vais pas bien car sa fait trop mal bon sinon ta fille est frits il font bien
    tu peux m'envoyer des photos de yinte sur l'ordinateur. stp sinon a par sa tu ne manque tres tresssssssss beaucoup a par sa je t'aime a la folie puis tom ceour est dans le mien...

bon je te laisse a bientot sabrina