De Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu De Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

De Chinese muur

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

03 September 2007 | China, Beijing

Gisteren zijn we naar de Chinese muur geweest. Frits ging hem een stuk beklimmen. We waren weer bij badaling, waar we vorig jaar ook waren. Toen was ik al boven geweest en zag dat nu met Yinte niet zo zitten. Dus we zijn wel een stukje geklommen voor de foto's. Die moet je toch hebben tenslotte.
Vandaag hebben we de papieren voor het visum in orde moeten maken en moest Yinte pasfoto's laten maken hiervoor. Ook zijn Ineke, Marjolein en Kees weer naar Nederland vertrokken. De begeleiding was super en we zullen ze gaan missen deze week!! Maar zaterdag zijn ze gelukkig op Schiphol.
Verder hebben we lekker vrijaf vandaag en vanmorgen zijn we met An,Richard en Zhen even naar het park hier in de buurt geweest. Dit was erg leuk en Zhen en Yinte hebben in van die autootjes gezeten met hun papa's. Kijk maar op de foto's. Zometeen gaan we met hen naar de Zijdemarkt, even lekker shoppen en vanavond gaan we weer met zijn allen heerlijk eten in het restaurent hier vlakbij. Het eten is daar echt fantastisch en dat zullen we zeker nog gaan missen.
Het slapen gaat nog altijd zeer moeizaam. Op de een of andere manier wil ze zich niet overgeven en wil ze wakker blijven en bij ons zijn. Gaan liggen is een drama, dan raakt ze helemaal overstuur. ook verbruikt ons meisje weinig energie omdat ze niet loopt en ze heeft ook weinig slaap nodig. Maar Frits gaat er nu 's avonds een stuk mee wandelen en dan valt ze in slaap en legt hij ze in haar bedje. Ik slaap dan al en kan er dan uit als ze 's nachts wakker wordt. Zo verdelen we het maar en het gaat best goed zo.
We hebben weer wat leuke foto's geplaatst.

• 03 September 2007 - 05:43

Dorothe:

Hallo alledrie.

Wat een leuke foto's hebben jullie gemaakt. Twee staartjes staat echt schattig, het is trouwens helemaal een snoepie van een meisje.
    De foto's in het park zijn ook erg leuk en ik vraag me af wie er het meeste genoten hebben: de kids of de papa's!!

Nog een paar hele fijne dagen en ik zie jullie gauw weer. Houdoe!

• 03 September 2007 - 05:56

Marco, Daan En Tren:

Hoi hoi

Wat een leuke foto's weer van Yinte, lekker eigenwijs die staartjes. Geniet nog van deze laatste dagen, probeer toch wat rust te krijgen he.

Hier nog geen nieuws, wij hopen er zaterdag dan ook gewoon te zijn!!

Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

• 03 September 2007 - 06:19

Hinke:

Wat een heerlijke foto's weer. En die staartjes ... heerlijk gewoon.
    Wel jammer dat Yinte nog niet zo lekker wil slapen. Maar wel fijn dat jullie een beetje een fijne verdeling van de taken hebben kunnen vinden. Zo komt toch iedereen aan zijn rust.

Groetjes
    Hinke

• 03 September 2007 - 07:13

Ingrid Johansen:

Hallo China-reizigers!
    Een goed begin van mijn maandag: prachtige nieuwe foto's uit China, dankjewel!!heel veel plezier nog deze week en sterkte met de nachten.
    Groetjes Ingrid

• 03 September 2007 - 07:19

Miranda:

Wat een leuke foto's. En die staartjes, ze staan haar echt schattig!

• 03 September 2007 - 07:40

Wendy:

Wat een superfoto's weer. Vooral die van de papa's (klinkt goed het Frits) met de kids. Leuk om te zien dat jullie je vermaken en dat de kids het naar hun zin hebben. Hier is het fijn om jullie zo te kunnen volgen. We krijgen zo toch veel mee van jullie reis. De foto van jullie "gezinnetje" op de chinese spreekt boekdelen. Mooi om te zien.

• 03 September 2007 - 10:27

Mandy:

wat een schatje met die staartje en was het leuk op de chineese muur ik hoop het wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie allemaal gr mandy

• 03 September 2007 - 14:18

Karlijn + Familie:

hallo alledrie
    Wat een prachtige foto's van jullie mooie dochter!!
    jah je wordt vinding rijk als ze niet wil slapen.Als ze straks thuis in haar mooie kamer is en ze een vast dag patroon heeft zal het best beter gaan.
    heel veel groetjes en we blijven jullie volgen.
    groetjes:Marcel,Angelique,Robin en Karlijn.

• 03 September 2007 - 15:08

Tante Jo:

wat mooie foto"sgr, tante jo

• 03 September 2007 - 19:38

Frieda:

ha ha ziet er geweldig uit frits met haar in dat autootje !!!
    ik hoop voor je verder dat het slapen snel beter gaat , maar wat een schatje is het toch 1

• 04 September 2007 - 17:55

Esmeralda :

Wat een geweldige foto's! (dat jurkje en de staartjes zijn super!) Die zijn helemaal leuk om te scrappen. Ben blij dat het zo goed gaat en dat jullie daar nog een hoop dingen zien. Wel minder dat het slapen niet zo gaat. Wens jullie nog een fijne tijd daar en een hele goede terugreis.

Groetjes van Esmeralda(forum Scrapland)