Ik kom al bijna naar huis!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Ik kom al bijna naar huis!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Ik kom al bijna naar huis!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

20 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Mijn papa en mama komen me al bijna halen. Ik vind het heel erg spannend om ze te leren kennen. En strakjes jullie ook allemaal.
Maar eerst gaan we een leuke tijd hebben in China. En dan kom ik op 8 september met papa en mama mee naar Schiphol.
Ik vind het hartstikke leuk als jullie dan naar me komen kijken hoor. Dan kunnen jullie me rechts van de deuren al zien door het glas, dat is echt hartstikke leuk hoor.
Mijn mama zegt dat we met vlucht CZ 345 om 18.35 zullen landen. Maar ja, dat moeten we eerst nog maar eens zien he. Dat openbaar vervoer tegenwoordig is lang niet altijd op tijd zegt mijn papa.
Mijn mama gaat ook proberen om hier straks leuke foto's en verhaaltjes te schrijven als ze bij mij in China zijn. Ik hoop dat jullie ze dan allemaal gaan lezen.

Heel veel handkusjes van Yinte

  • 21 Augustus 2007 - 07:45

    Ingrid Johansen:

    Kom maar héél snel naar Nederland Yinte, want we zijn allemaal zó benieuwd naar jou! Een hele mooie kennismaking met papa en mama gewenst en een hele goede reis met zijn 3-tjes!Kusjes van Ingrid en Bob

  • 21 Augustus 2007 - 13:52

    K
    Hallo Yinte,
    Wat zul jij in een warm nest komen!
    We wensen je een goede reis naar Nederland toe en een warme,gezonde,gelukkige en liefdevolle teokomst!!

    Groeten van Karlijn,Merel,Maarten,Mirjam


  • 21 Augustus 2007 - 19:42

    Nicol:

    Heeeej Yinte! Ik ben ook erg benieuwd naar je! Ga eerst maar eens lekker genieten van je papa en mama!! Een dikke knuffel van Nicol

  • 23 Augustus 2007 - 06:00

    Sabrina:

    bonjour judith puis frits je t'ecrie pour dire a frits joyeus annivairsair puis de bonne vacanse en chine* sabrina qui vous manque

  • 24 Augustus 2007 - 09:32

    Wendy:

    Lieve Yinte
    Morgen komen papa en mama naar China. Eindelijk is het zover. Wat zullen ze het spannend vinden. Het zal voor jou ook best even spannend zijn maar ze zijn heel erg lief hoor en ze kunnen niet wachten om jou te zien. Heel veel plezier de komende weken en een goede reis naar nederland.
    Groetjes Wendy.

  • 24 Augustus 2007 - 12:55

    Melanie:

    Hallo Yinte, jouw mama en papa kijken al heel lang uit naar jouw komst en met haar nog heel veel meer mensen. Ook mensen die je niet kent! Wij wensen jullie (Frits en Judith) een onvergetelijke reis naar jullie dochter. Geniet ervan met volle teugen!!!
    Melanie & Geert trotse mama en papa van Sophie Xiangshuang ook uit Loudi
    en van de SN-Lijst.

  • 25 Augustus 2007 - 05:11

    Monique:

    VAndaag is dan de grote dag aangebroken van jullie vertrek naar Yinte. Wij wensen jullie een goede reis en een voorspoedig weerzien met yinte.
    De groetjes van john,monique,ylfa,bjarg,kari

  • 25 Augustus 2007 - 05:39

    Hinke:

    Het gaat nou eindelijk gebeuren.
    Geniet ervan, absorbeer China en geniet van jullie echte eerste kennismaking met Yinte.
    Ik wens jullie een voorspoedige reis en hou angstvallig deze blog in de gaten voor meer nieuws.

    Dikke knuffel
    Hinke

  • 25 Augustus 2007 - 08:25

    Sabrina.dauphin@hotm:

    bonjour judith est frits je vous ecrie pour vous dire que je vous aine a la folie bon demain je vous envois un message promis

  • 27 Augustus 2007 - 05:10

    Marco, Daan, Tren:

    Lieve Judith, Frits en Yinte,

    Vanaf vandaag zijn jullie als het goed is samen. Wij willen jullie heel erg veel geluk wensen met jullie drietjes.

    Hopelijk tot 8 september (als de baby er dan al is, of zich nog niet laat aandoen) en anders tot zo snel mogelijk daarna.

    Groetjes,
    Marco, Daniëlle, Tren en ???

  • 27 Augustus 2007 - 14:05

    Britt&Sydney:

    Hallo Yinte,
    Inmiddels dat wij dit berichtje lezen, ben jij al bij papa en mama. Hoe vind je het daar bij papa en mama?? Zal zeker wel gezellig zijn. Je hebt echt al een hele mooie kamer. Kom je snel een keer op bezoek op 't span?? Maar eerst maar eens lekker rustig met papa en mama dingetjes doen!! Groetjes van Britt & Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 85581

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: