Allerlaatste Nederlands berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Allerlaatste Nederlands berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Allerlaatste Nederlands berichtje

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

25 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Wij zijn er klaar voor!! De koffers staan bij de deur al klaar. Aan het einde van de middag brengen mijn ouders en Marco, Danielle en Tren ons naar Schiphol. Dit is ons laatste berichtje vanuit Nederland. Het volgende zal vanuit China zijn!!

Heel veel groetjes van ons!!!

• 25 Augustus 2007 - 09:33

Miranda:

Een hele goede reis!! Geniet ervan!!!!

• 25 Augustus 2007 - 10:51

Hinke:

Als je dit dus leest, dan zit je al in China. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en dat de spanning nu niet al te groot is.
    Ik leef met jullie mee!

• 25 Augustus 2007 - 21:08

Irene:

Heey!!

Jullie zitten nu in het vliegtuig. Hopelijk kunnen jullie een beetje de rust vinden! Het zullen rollercoaster-dagen worden daar! Heel veel geluk en veel plezier.

Luefs Irene

• 26 Augustus 2007 - 14:36

Marco, Daan En Tren:

Fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie nu in het hotel zijn. Nog even een paar uurtjes slapen en dan is het tijd om Yinte eindelijk in de armen te sluiten. Wij zijn erg benieuwd naar morgen!!! Geniet ervan!!

Groetjes
    Marco, Daan en Tren

• 26 Augustus 2007 - 17:29

Esther Scheij :

hoi judid hoe is het met je met mij goed en nog een goeie reis xxx esther