Foto's - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

28 Augustus 2007 | China, Changsha

Ik kan hier niet echt makkelijk foto's plaatsen. Dus ik zet er maar een aantal hier met een link. Vinden jullie vast niet erg, toch??
Inmiddels de links toch kunnen vervangen door de echte foto's!!

• 28 Augustus 2007 - 08:11

Marlies:

tuurlijk vind ik dat niet erg... zo leuk om jullie nu samen te zien !!!!

• 28 Augustus 2007 - 08:21

Rob En Anita:

Het is echt heel bijzonder om jullie zo te zien!!!!!

• 28 Augustus 2007 - 08:35

Corine:

Judith, het staat je fantastisch!! Heerlijk om ze nu eindelijk bij jou op schoot te zien zitten.
    Bij ons ging het plaatsen van foto's ook erg lastig in de provincie, in Beijing gaat alles misschien wel een stuk beter! Maar dit is ook prima hoor!!

Liefs, Marco, Corine en Esmee

• 28 Augustus 2007 - 08:52

Hinke:

Wat een prachtige foto's.
    Geweldig !

Groetjes
    Hinke

• 28 Augustus 2007 - 09:21

Wendy:

Wat zit je toch te stralen Judith op de foto's. De foto's gaan prima zo hoor we kunnen het prima zien. En die Yinte wat een sexie klein mopje. Het blijft een warm gevoel geven al kijk ik tien keer per dag naar jullie geluk. We hoeven niet te zeggen dat je moet genieten want dat doen jullie zo te zien met volle teugen. Fijne dag morgen.

• 28 Augustus 2007 - 09:30

Tante Jo:

hallo wat leuk die foto's
    bedankt gr.en n'kus alle 3 van ,
    tante Jo

• 28 Augustus 2007 - 09:56

Esther De Bakker:

Wat een gave foto's !!! Geweldig, ze ziet er super uit.

Doei doei

• 28 Augustus 2007 - 10:06

Evita Cronenberghs:

hoi judith hardstikke leuk dat je yinte in je handen hebt.de foto,s zijn echt leuk je bent op de foto,s te zien een trotse moeder .ik wil yinte heel graag zien als je terug bent veel groetjes en een knuffel aan yinte van evita

• 28 Augustus 2007 - 10:32

Sydney:

Heee =) Cool in China?? (túúrlijk!!)
    Hier niet hoor. Thomas heeft het namelijk uitgemaakt!!! Ik snap het niet maarjaa.. Doegg Sydney

• 28 Augustus 2007 - 10:47

Gerrie:

de foto's zijn leuk hoor we genieten ervan.
    wat een prachtig meisje.

groetjes gerrie en familie

• 28 Augustus 2007 - 11:28

Pa En Ma:

Gisteren hebben we jullie al gefeliciteerd.
    Vandaag weer gekeken. Wat is het toch een scheetje.
    Ze ziet er zo te zien wel ontspannen uit, maar ze zal zeker ook haar moeilijke momenten hebben.
    We kunnen niet wachten tot 8 september.
    Tot gauw en kusjes voor Yinte.

• 28 Augustus 2007 - 11:41

Ingrid Johansen:

Een vader, een moeder en een kindje, het lijkt zó gewoon, maar Frits en Judith mét Yinte, dat is gewoon wérelds!!!!!Geniet van dit grote geluk en van China! ( wat zouden wij er gráág weer bij zijn!)Práchtige foto's van jullie met je mooie dochter! Groetjes Bob en Ingrid

• 28 Augustus 2007 - 11:59

Harrie En Christine:

Hoi Frits, Judith en Yinte,
    Leuke foto's en leuk om jullie zo te zien genieten!!! Een gezellige dag morgen!
    En dank je wel voor de felicitaties en het cadeau! Groetjes (ome) Harrie en (tante) Christine.

• 28 Augustus 2007 - 12:21

Roland:

Wauw, wat gaaf die foto's!! Zo te zien is Yinte nu al helemaal gek op jullie. Jullie zien er ook al zo trots uit...en terecht. Ik gun jullie dit echt zo van harte!!!

Ik had alleen wel meer foto's verwacht...een stuk of 500 ofzo, maar dat komt denk ik door mijn enthousiasme.

Heel veel geluk en plezier samen.

Groetjes,
    Roland.

• 28 Augustus 2007 - 13:19

Steef:

Ziet er top uit en het is echt tranen van blijschap voor je

• 28 Augustus 2007 - 13:19

Marco, Daan, Tren:

Hoi Judith, Frits en Yinte,

Wat mooi om jullie samen te zien. Geniet van elkaar. Tot snel

• 28 Augustus 2007 - 13:38

Karlijn:

hallo allemaal
    wat een scheetje zeg!!
    en super leuke foto's
    ze zit al echt op haar gemak bij u dat kun je zien. ik zal nog wel een berichtje schrijven
    groetjes: Karlijn en de rest

• 28 Augustus 2007 - 13:39

Zhen:

He Yinte , wat hebben wij lekker zitten eten he bij de Mac vanmiddag.
    Ik vind dat mamma erg mooie foto's heeft gemaakt van je.

Nou tot morgen weer

Geniet maar lekker!!

• 28 Augustus 2007 - 17:08

Dorothe:

Hoi gelukkig drietal.

Wat leuk om Frits te zien die zo zorgzaam Yinte eten geeft(volgens mij zelfs met stokjes). En jij straalt helemaal Judith, geweldig!!! Zo te zien heeft jullie dochter het ook goed naar haar zin bij jou op schoot.
    Nog een fijne tijd en ik blijf jullie volgen.

Houdoe.

• 28 Augustus 2007 - 17:26

Mieke, Suus :

hoi judith en frits,
    wat een lief kindje hebben jullie. wij hopen dat jullie het leuk hebben daar en veel plezier hebben met Yinte. we hopen dat jullie snel terug komen zodat we haar in het echt kunnen zien.
    dikke kus van suus en groetjes van mieke

• 28 Augustus 2007 - 18:05

Jolanda:

wat mooi om jullie samen te zien met dochter Yinte
    Geniet van de reis in China, we blijven jullie volgen

Gert-Jan en Jolanda

• 28 Augustus 2007 - 18:05

Charlotte:

Wat een droppie! Leuk om jullie zo te zien genieten! Heel bijzonder, dat wij mee kunnen genieten! Maak er nog een fijne tijd van in China en dan lekker naar huis!!!!

• 28 Augustus 2007 - 18:22

Bianca Van Iersel:

Hoi trotse ouders,

Wat een prachtige dochter hebben jullie.
    Geniet nog even van China en dan heerlijk als een gezinnetje terug naar Nederland.
    Wow, echt super!!!

Groetjes
    Bianca

• 28 Augustus 2007 - 19:07

Fam.Broekhuizen:

Hallo daar in China!
    Wat een moppie is die Yinte van jullie! Wat is dat een enorm goed gevoel hè? Die kleine meid bij jullie te hebben...
    De foto's zijn schitterend en de verhalen zeer herkenbaar. Tja, of je d'r in de steek zal laten... echt never-nooit-niet! Rare lui! Geniet er maar lekker van en ik zal Kyrah vast voorbereiden dat er weer zo'n mooi chinees meisje in de buurt komt wonen...

Liefs van Mariëlle (en Peter & Kyrah)

• 28 Augustus 2007 - 19:12

Tini En Rini:

Hoi frits en judith en yinte
    geweldig mooie foto´s en wat een stralende vader en moeder.
    In de kerkstraat hangt de chinese vlag uit dus ook ´n gelukkige opa en Oma.
    genieten jullie maar lekker en natuurlijk Yinte lekker vertroetelen.

Tini en Rini

• 28 Augustus 2007 - 19:19

Ilona:

Hier zijn geen woorden voor! Tranen in mijn ogen om jullie zo te zien, wat een geluk!
    Yinte is echt een geschenk uit de hemel...en ze hoort nu bij jullie!!
    Veel geluk, x

• 28 Augustus 2007 - 19:53

Nicol:

Wat heerlijk Frits en Judith dat het officiële deel achter de rug is!! Wat een scheetje is het toch!! Enne die foto's zo bekijken, dat vinden we helemaal niet erg hoor!! Groetjes, Nicol

• 28 Augustus 2007 - 20:06

Joriza:

Ik kan maar een ding zeggen dat jullie echt een super lief en mooi meisje hebben.
    Echt gaaf om jullie foto's te bekijken!!!
    We blijven jullie zeker volgen!!!

• 29 Augustus 2007 - 08:26

Tine:

schitterend zeg wat een schatje om te zien.

• 29 Augustus 2007 - 08:55

Frieda:

en hier zit ik dan midden op de camping mijn tranen te proberen in te houden bij jullie mooie verslag en fotoos !!!
    ik ben blij dat alles zo goed gaat en wat is ze mooi !! lieve yinthe ik ben blij je straks te mogen leren kennen en een dikke knuffel van evy .
    geniet er nog van en tot snel ziens xxx

• 29 Augustus 2007 - 12:15

Fam Gaakeer:

Van harte met jullie prachtige dochter!!! geniet van deze bijzondere tijd.

Mayke(Jangxi '04)Peter en Nancy Gaakeer (2de procedure SN, DNC 13-3-07)

• 31 Augustus 2007 - 16:34

Marion En Henk:

ha frits en judith en yinte leuken foto's groeten van marion en henk tot 8 september

• 02 September 2007 - 10:18

Kirsten:

hoi judith frits en yinte

het zijn super leuke foto's en vooral de 1e en de 2e foto zijn erg leuk en ook de filmpjes zijn erg leuk

veel plezier en totgauw kusjes kirsten

• 03 September 2007 - 15:09

Peter:

Nogmaals van Harte Judith en Frits... wat een leuke foto's!! Tis echt een super schatje...!!