Vrijdag 31 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Vrijdag 31 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Vrijdag 31 augustus 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

31 Augustus 2007 | China, Changsha

Gisterenavond zijn we weer heerlijk in ons vaste reataurantje om de hoek gaan eten. Yinte eet steeds meer verschillende dingen. Deze keer ook ei en iets van kool. Lekker gezond!!
Maar noedels en watermeloen blijven favoriet hoor. En zeker als je het zelf mag doen.

Ze sliep gisteren al om 11 uur, we boeken vooruitgang!! Wel nog steeds in de buggy. Wij hebben een extra bedje op onze kamer om rotzooi in te dumpen, best handig hoor!! Gisterenavond had ik het even gehad, het was zo warm en ik was echt moe. Maar gelukkig hebben we weer een prima nacht gehad, dus ik voel me weer prima. Om half 5 begon ze even te huilen en toen heb ik haar bij mij neergelegd.

Ze sliep eigenlijk meteen weer verder en ze heeft toen tot 8 uur heerlijk geslapen.
Toen gingen we voor de laatste keer hier in het hotel ontbijten.
natuurlijk zat Yinte weer naast haar vriendje Zhen.
En ook deze keer kan ik het best zelf mama!!!

Ze zegt trouwens niet alleen mama, maar ook papa hoor!! Zo ontzettend leuk, daar doen we het voor!!
Vanmorgen toen ze zo naast me lag te slapen heb ik heerlijk naar haar liggen kijken. Het is echt een prachtmeiske en ik bedacht me dat ze het zo verdiende om met ons mee te gaan. Als je af en toe de blikken van de Chinzezen hier ziet...Eerst vinden ze haar zo schattig en lief en noem maar op en dan zie je gewoon dat ze haar beentje zien en dan slaan ze accuut om. Dat doen pijn. Dat verdient ze gewoon niet. Leer het meisje eens kennen en je ziet dat ze zo leuk, lief en schattig is!!! We willen haar nu al never nooit meer kwijt!!! Hoe de toekomst ook zal worden, we zullen er alles aan doen om haar gelukkig te maken.

Ik krijg al een paar keer de vraag welke maar ze heeft. Het meeste wat ik bij me heb past!! Ze heeft maatje 80-86.
Het groene tuinbroekje vond ik zo leuk, maar ik was zo bang dat het veel te klein zou zijn. Maar nee hoor!!! Het past prima.
Kijk maar bij de foto's.

Oja, ze lijkt echt op papa hoor!!! Yinte heeft 's morgens een echt humeurtje hihi.
En ome Rob en ome Harrie, ze heeft ook echt iets van de familie van den Besselaar hoor. Ze zit echt overal aan te frunniken!!!!

Opa en oma, haal de krentjes en de soepstengels maar vast in huis, die zijn echt favoriet hoor!! Trouwens de lange vingers van vriendje Zhen ook.

Morgen vliegen we al vroeg naar beijing, dus ik zou zeggen tot morgen in Beijing!! Eens kijken hoe het internetten daar gaat!!

Heel veel liefs van Yinte en papa en mama

  • 31 Augustus 2007 - 05:48

    Marga:

    Ohhh, wat een heerlijk verhaal en een super foto's!!
    Je hebt gelijk hoor, lekker van haar genieten en iedereen verdiend het inderdaad gelukkig te zijn!!
    Goeie reis en we houden de verhalen in de gaten!!!
    Veel plezier de laatse week in China.

  • 31 Augustus 2007 - 06:00

    Nicol:

    Ow heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met z'n drietjes. Ik geniet met jullie mee!! Enne juut, die laatste foto is gaaf, dat wordt scrappen!!!

  • 31 Augustus 2007 - 06:10

    Wendy:

    Sta s'morgens lekker vroeg op om meteen op jullie blog te gaan kijken. Ben elke keer weer zo benieuwd wat jullie meemaken daar in het verre China. Frits wat moet het ook voor jou leuk zijn dat ze papa zegt. En samen een humeurtje dan moet mama jullie maar gewoon even met rust laten toch? Rustig opstarten zeg maar. Wat een superfoto's weer. Die met haar vriendje Zhen is erg leuk en zelf eten foto's zijn altijd grappig. Kreeg van de foto op het stoeltje meteen zin om te scrappen. Maar ja veel te klein om af te drukken. Helaas. En die lachjes op het filmpje heerlijk dat ze al zo vrij is bij jullie. Dat is toch een goed teken. Veel plezier nog de laatste week nog in Beijing en dan snel naar huis. Geniet van elkaar.

  • 31 Augustus 2007 - 07:10

    Hinke:

    Had een heel verhaal getypt, krijg ik een fout. Grr...... Nou maar even de korte versie.

    Wat heerlijk dat Yinte nu zo lekker slaapt. Dan komen jullie ook aan wat rust toe. En Nicol, ik ben het met je eens hoor, die laatste foto is *super*.
    Fijne reis naar Beijing en tot de volgende blog post.

    Groetjes
    Hinke

  • 31 Augustus 2007 - 08:32

    Ingrid Johansen:

    Ken je het liedje van Joe Cocker: You are so beautyfull to me? Dáár moet ik steeds aan denken bij de hartveroverende, liefdevolle foto's van jullie!
    goede reis naar Beijing enne...doe ze daar de groeten van Ingrid

  • 31 Augustus 2007 - 10:11

    Mieke Van Balkom:

    hoi Judith en frits,

    wat n prachtige dochter.leuk om jullie zo op t filmpje te kunnen zien!!
    We hebben vandaag in de klas ff gekeken en iedereen vond t "keischattig"
    Heel veel plzier nog en heel veel groetjes van iedereen van gr.8a.


  • 31 Augustus 2007 - 10:33

    Eva-Lin:

    Hoi Yinte,

    Ik mag nu ook zelf iets zeggen.
    Elke dag mag ik samen met mama op de computer kijken naar jou.
    Ik vindt dat erg leuk,want ik wil jou dan kusjes geven en zeg dan "die die" en begin dan vrolijk te dansen en te lachen.

    xxxxxxxxjes Eva-Lin

    Wat geweldig allemaal om te lezen dat alles zo goed gaat en supermooie foto's.
    We wensen jullie nog onwijs veel mooie en bijzondere momenten in China.
    We zullen deze dagen nog zoveel mogelijk op de site kijken.
    Want we gaan lekker genieten van een vakantie in Bulgarije.
    Dat wordt de eerste keer vliegen voor Eva-Lin we zijn erg benieuwd hoe dat zal gaan.
    Maar een vlucht van ruim 10 uur of 3,5 uur is een heel verschil.
    We hopen dat daar net als in China de zon blijft schijnen.
    Konden we maar even een vliegje zijn ,zodat we toch even bij jullie aankomst konden zijn.

    Liefs vanuit Drunen,

    Yvette & Marcel

    Dikke knuffel van Eva-Lin voor Yinte

  • 31 Augustus 2007 - 12:51

    Sydney:

    Heee =) Ik zit nu in de klas, we hebben vrijetijd verdient. Dat is echt cool. Kei leuk van die koekjes, Luuk wilde een koekjestrommel kopen, hahaha, vanwege het filmpje tuurlijk. Veel plezier met vliegen. Hoop dat Yinte 't doet!
    Doegg Sydney

  • 31 Augustus 2007 - 13:01

    Karlijn:

    hallo alledrie
    wij zitten nou in de klas en we hadden vrijetijd dus ik dacht ik ga eesrt even kijken op yinte's site. kijken wat juf judith weer voor iets leuks heeft getypt.
    En wat zijn het weer van die super leuke foto's zeg!!!
    maar nou ga ik weer doeii
    groetjes:Karlijn

  • 31 Augustus 2007 - 13:57

    Anthon:

    Judith,Frits en Yinte voor het eerst deze side gezien.info van Daan gekregen. Erg leuk opgezet en wat een mooi kindje jullie boffen er maar mee.
    Ik hoop dat ik jullie snel bij Marco,Daan,Tren en ??????zal ontmoeten en Yinte in het echt kan zien.
    Lieve groeten uit Rotterdam

  • 31 Augustus 2007 - 15:01

    Fam Scheij:

    hallo, het blijft leuk om jullie e-mail te openen. Lekker hé met je dochter in slaap vallen daar word iedereen rustig van. Van die momenten moet je genieten want kleine kindjes worden groot. goede reis naar Beijing, en tot morgen.

    groetjes, van ons Daaaaag

  • 31 Augustus 2007 - 17:04

    Marlies:

    Zit hier weer met kippenvel zo ontroerend allemaal !

  • 31 Augustus 2007 - 17:41

    Frieda:

    hallo daar , we zijn weer thuis uit zeeland dus kan ik lekker elke dag even op de site kijken .
    evy is al druk aan het oefenen op haar naam en toen ze yinthe zag tekenen riep ze "he die doet tekening maken voor mij "
    dus dat komt wel goed !

  • 31 Augustus 2007 - 18:43

    Marianne E.:

    Hoi Judith en Frits.
    Vanuit school én thuis heb ik al een paar keer geprobeerd te reageren, maar het lukt steeds niet. Hopelijk lukt het nu wel. Yinte ziet er echt heel schattig uit!! Ik wens jullie alle goeds en nog veel plezier in China.
    Groetjes Marianne E.

  • 31 Augustus 2007 - 18:58

    Tante Jo:

    Hoezo frunniken, dat doen besselaars toch nooit. Ze zijn heel rustig van aard en die hoor je bijna nooit toch?? Nee, dat gedeelte heeft ze toch van jou judith (grapje)

    P.s. Tante Tineke heeft ook lange vingers in huis, die voert ze dan gelijk een heel pak, misschien raakt ze ze dan beu!! Bij die van ons is dat laatste overigens nog nooit gelukt.

    Groetjes van Tante Jo en Gerrie

    P.s. we zijn verslaafd aan jullie site

  • 31 Augustus 2007 - 19:11

    Tante Jo:

    Ik wil nog even zeggen dat je het allemaal zo leuk beschrijft. Op deze manier voel ik me er zo bij betrokken.
    Yinte kan zich geen betere ouders wensen.

    Ik ben bij Opa en Oma Boom geweest, ze zijn zo trots. Ook ben ik op het kerkhof geweest bij opa en oma Van den Besselaar.

    Geniet nog van jullie reis, en ook ik ben trots en blij met ons nieuwe nichtje.

    Groetjes Tante Jo

  • 31 Augustus 2007 - 23:17

    Mirjam:

    Hey Judith & Frits,
    Wat heerlijk dat jullie eindelijk samen met jullie dochter zijn. Wat een prachtig meisje!!
    Liefs Mirjam

  • 01 September 2007 - 05:39

    Jackie:

    Wouw, wat een prachtige meid...

    Heerlijk dat alles met de dag beter gaat..

  • 01 September 2007 - 05:56

    Monique Vd S.:

    Hoi frits en judith

    Even iedere ochtend kijken op jullie site, het werkt verslavend.
    Maar jullie brengen het ook zo mooi.
    Lief als je yinte bij mama ziet slapen.
    Ook leuk frits voor jou dat ze al papa kan zeggen.
    Yinte heeft het getroffen met deze super ouders,dat komt helemaal goed.
    Wij wensen jullie nog fijne tijd in Bejing.
    groetjes fam. van der staak.

  • 01 September 2007 - 09:36

    Irene:

    Wat een gave foto's en wat leuk om te lezen hoe het jullie vergaat daar in het verre china!! heel veel plezier: geniet van jullie meissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Changsha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 85583

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: