woensdag 29 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu woensdag 29 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

woensdag 29 augustus 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

29 Augustus 2007 | China, Changsha

Ik wil eerst iedereen enorm bedanken voor alle geweldige berichtjes, zo fijn om hier te kunnen lezen. De afgelopen nacht is namelijk niet zo goed gegaan. Ze wil niet slapen en wil gewoon niet op de hotelkamer zijn. Ze is heel angstig dan. We hebben allebei uren op de gang gelopen met haar en toen uiteindelijk wilde ze bij mij liggen, maar dat sliep voor mij ook niet echt. Ik denk dat ik een uurtje geslapen heb in totaal. We zullen zien de komende nacht...
Vandaag zijn we naar the brodery factory geweest. We hebben wel foto's gemaakt, maar die kan ik nu even niet plaatsen, want Frits heeft de camera mee. We hebben een Chinees jurkje gekocht voor Yinte wat helemaal geborduurd is. Daarna zijn we nog even naar een park geweest, maar eigenlijk was het te heet. Toen we terug kwamen in het hotel kwam Chris naar onze kamer met Ineke. We hadden namelijk gevraagd of we wel de vindplaats konden bezoeken. Het is 3,5 uur rijden, maar Chris wilde wel met Frits mee gaan. Dat is echt geweldig dat hij dat wil doen. Ze moesten dan wel meteen vertrekken. Dus vandaar dat ik nu geen fototoestel met foto's heb. Maar dat maken we morgen helemaal goed hoor.
Ik heb heerlijk met Yinte gespeeld en vandaag voor het eerst een prachtige schaterlach gezien en niet zomaar eentje. Ik heb er met mijn telefoon foto's van gemaakt, maar heb mijn bluetooth stick helaas niet bij me. Die zien jullie dus bij thuiskomst. Ik ga Yinte nu zo lekker in bad doen en wachten tot Frits terug is. Dat horen jullie allemaal morgen.

Liefs van ons!!!

  • 29 Augustus 2007 - 13:07

    Ester:

    Gefeliciteerd met jullie mooi meidje!!
    we genieten van jullie prachtige verhalen.
    Nog een fijne en mooie tijd in China met zijn drieen.

    fijn dat Chris mee wilde, naar de vindplek dat is zeker waardevol voor later nu heb je de kans. En later een mooie herinering.

    Doe Chris en Ineke maar de groetjes van de Fam. Rijnbeek. (dat zijn mijn ouders) zij begeleiden ook nog vaak echtparen naar china.

    Groetjes Ester

  • 29 Augustus 2007 - 13:17

    MirandaF:

    Zo onwijs leuk om alles te lezen Judith! Jammer van vannacht, hopelijk gaat het deze nacht wel goed! En wat heerlijk zeg om haar te zien schateren! Ben echt reuze benieuwd naar de foto's!
    En idd fijn dat Frits daar naartoe is! Heel speciaal denk ik...
    Groetjes aan iedereen!!

  • 29 Augustus 2007 - 13:37

    Wendy:

    We wachten elke keer met smacht op nieuws van jullie. Wat fijn dat we zo op de hoogte kunnen blijven. Rot dat Yinte zo slecht geslapen heeft. Hopelijk gaat dat vandaag beter. Het is ook niet niks voor zo'n kleintje. Voor jullie natuurlijk ook niet een uurtje slapen per nacht is niet veel.Wat fijn dat Frits naar de vindplek van Yinte kan gaan. Zeker omdat jullie al zo weinig spulletjes hebben van haar babytijd.

    Fijn dat je ook de lachjes van je meisje al gezien hebt. Dit wil toch wel zeggen dat ze tevreden is, en een schaterlach ja daar doen we het voor.

  • 29 Augustus 2007 - 14:59

    Hinke:

    Hoi hoi,

    Wat jammer dat Yinte niet wilde slapen. Maar ik denk dat ze ook vreselijk moet wennen aan jullie. Ik bedoel, jullie geur, jullie taal. Het is voor haar natuurlijk ook allemaal anders. Het klinkt een beetje als mijn kindjes toen ze net geboren waren. Toen moesten ze ook heel erg huilen elke avond. En ik heb ook heel wat nachten zitten in mijn bed doorgebracht met de kids op mijn buik.
    Vooral zelf heel rustig proberen te blijven. Want anders gaat je hartslag omhoog en daar kunnen die kleintjes heel heftig op reageren.
    Je kunt ook proberen om haar lekker een ontspannend badje te geven. Of lekker samen met haar in bad. Lekker ontspannen.

    Wat super fijn dat Frits naar haar vind plaats is. Dat is idd heel waardevol voor later. Het hoort toch bij Yinte haar geschiedenis. En ik denk dat ze daar later toch zo veel mogelijk over wil weten.

    Ik hoop dat Yinte vanavond beter wil slapen zodat jullie ook lekker rust hebben. Welkom in de wereld van mama's en papa's. ;-)

    Groetjes
    Hinke

  • 29 Augustus 2007 - 15:19

    Marga:

    agosh..die kleine krokus en jullie die wakker blijven.......pfff, hopelijk vind ze snel haar draai. Fijn voor haar en voor jullie.
    Een fijn idee, dat iemand in ieder geval mee wil naar de vindplaats........een hele waardevolle trip denk ik.

    Geniet maar van ieder momentje..........maar dan snel naar Holland hoor!!!

    Groetjes Marga

  • 29 Augustus 2007 - 15:28

    Karen:

    wauw wat een schatje

    geniet er lekker van

    gr René en karen

  • 29 Augustus 2007 - 15:39

    Ingrid Johansen:

    Judith, ik wil je even sterkte wensen voor de moeilijke momenten. kinderen reageren vaak zó onvoorspelbaar,1 van onze 3 meisjes heeft ooit 14 dagen de boel op stelten gezet in een vakantiehuisje, dat ze "stom"vond, haha!Komt in de beste families voor!!! ontzettend fijn zeg, dat Frits naar de vind-plek van Yinte kon gaan!
    Geniet zoveel mogelijk van alles,groetjs Ingrid

  • 29 Augustus 2007 - 16:03

    Nicol:

    Balen juut van de afgelopen nacht, maar ach, eigenlijk ook wel logisch toch! Hopen dat het vannacht wat beter gaat.
    Wat fijn dat Frits met Chris naar de vindplaats is. Een super herinnering voor straks!
    Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!!
    Groetjes, Nicol

  • 29 Augustus 2007 - 16:31

    Fam Scheij:

    hallo, wat een lach al niet goed kan maken na een slechte nachtrust. wat fijn dat jullie even terug kunnen naar de vindplaats, zeker voor later. de computer gaat hier iedere dag aan om te kijken of er post is van jullie, de verhalen zijn mooi om te lezen, zeker met de foto's erbij. het gaat jullie goed daar en tot morgen.

    fam scheij

  • 29 Augustus 2007 - 16:37

    Mervyn:

    hey juut en frits,


    gewelldig dat jullie, jullie dochter eindelijk in jullie armem kan sluiten. Ik ben enorm blij voor jullie. geniet er van...voor je het weet is ze 18 :)

    kus mervyn en muriël

  • 29 Augustus 2007 - 16:38

    Esther Scheij:

    hoe is het in cina hier is ales goed maar ik mis julie hoeis het met yinte ik lees dat ze bijna niet heeft geslapen ik hoop een goeie trug reis doei groetjes esther

  • 29 Augustus 2007 - 17:06

    Sydney:

    Kei leuk dat ze al lacht. Doegg!! ('t is uit) Of had ik dat al niet gezegd?? =p Syd.

  • 29 Augustus 2007 - 17:35

    Jan En Annie De Hart:

    Proficiat met jullie dochter.
    wij volgen jullie berichtjes.
    heel erg spannend allemaal.
    veel geluk met jullie drietjes.

    Jan en Annie de Hart

  • 29 Augustus 2007 - 18:01

    Johan En Anne-Marie:

    Heel veel geluk met jullie kleine meis!
    Geniet van elk moment!
    Wij denken aan jullie

    Groetjes,
    Johan en Anne-Marie

  • 29 Augustus 2007 - 20:29

    Irene:

    Van harte met jullie meisje!! Wat fijn dat het zo goed klikt! Die slaap halen jullie vast wel in .. Heel veel plezier nog en tot in Nederland!

    Liefs Irene

  • 29 Augustus 2007 - 20:57

    Marjoke:

    Hallo Judith en Frits, een emotionele dag voor jullie dus in allerlei opzichten zoals ik het lees. Maar het komt goed hoor daar ben ik van overtuigd.Ik spreek uit ervaring. Ondanks een slapeloze nacht hoop ik dat jullie blijven genieten van alles om je heen en iedereen maar vooral van elkaar. Wat geweldig dat Chris jullie mee heeft genomen naar de vindplaats van Yinte iets wat heel belangrijk is voor haar en jullie voor later.
    The brodery heerlijk he om daar te shoppen nou dan wordt de zijdenmarkt volgende week helemaal wat ik kon me daar niet beheersen dus je bent gewaarschuwd. Ik hoop dat komende nacht beter gaat en jullie alledrie je slaaptekort kunnen inhalen. We blijven jullie volgen en we denken aan jullie. groetjes, Sisko,Marjoke en Jing Jing

  • 29 Augustus 2007 - 21:07

    Joriza:

    Bij jullie is de nacht al bijna voorbij en ik hoop dat Yinte beter geslapen heeft zodat jullie weer kunnen bijtanken.
    Je moet maar denken dat de slapeloze nachten tijdelijk zijn en dat je voor alle moeite die jullie voor haar doen iets terug krijgt. Dat hebben jullie al zeker ervaren met een grote SCHATERLACH!
    Echt gaaf dat we al jullie nieuwtjes kunnen bijhouden. Voor mij al heel indrukwekkend, dus wat moet het voor jullie drietjes dan al niet zijn!!!
    Heel veel groetjes.
    Ken je ook al een chinees liedje voor haar?

  • 30 Augustus 2007 - 06:57

    Nicole:

    Hoi Frits en Judith,

    Wat een mooi meisje, Yinte. Het is geweldig om jullie reis zo te mogen meebeleven.
    Nog een hele fijne tijd in China, geniet er heerlijk van met zijn drieën.

    Groeten, Wilfrank & Nicole

  • 30 Augustus 2007 - 07:38

    Jolanda:

    Ik heb net even het filmpje bekeken, wat een kleine donderstraal is het zeg. Hoezo lekker ondeugend!

    Goed om te zien dat jullie zo genieten ( zelf na een nachtje slecht slapen!)

    Groetjes Jolanda

  • 31 Augustus 2007 - 15:48

    Luuk:

    Heey juf. Judith,
    van harte gefeliciteerd met Yinte.
    p.s. is de koekjes trommel al leeg(grapje)!!

    en de groetjes van Joep, Marjan, Renée, Luuk en Ben

    veel plezier :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Changsha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 85591

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: