Een weekje samen... - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Een weekje samen... - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Een weekje samen...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

03 September 2007 | China, Beijing

Hoi allemaal,

Hier nog een berichtje van vandaag. Yinte is zowaar al om 8 uur in slaap gevallen. Nu maar hopen dat ze de hele nacht doorslaapt.
Vandaag hebben we heerlijk geshopt op de zijdemarkt. Het sfeertje daar is apart. Ik vind het nog erger dan vorig jaar. De prijzen zijn flink gestegen. Maar het afdingen blijft een leuke sport. Yinte geniet van de drukte, de mensen en de aandacht. Dit meisje heeft het liefste een heleboel leven om haar heen. Dit is ze natuurlijk ook gewend.
Ik besefte me net dat ze alweer een weekje bij ons is, wat gaat dat hard zeg!!
We kunnen ons al niet meer voorstellen dat ze er niet was. Het went zo snel en het voelt zo vreselijk goed. Ze hoort al echt bij ons!! Wat boffen wij dat we haar papa en mama mogen zijn, want ze is natuurlijk het liefste en mooiste kindje van de hele wereld.
Morgen hebben we weer een rustig dagje omdat wij niet mee gaan naar de Verboden Stad. Dat hebben we vorig jaar gezien en hoefden we niet nog een keer. Dus morgen lekker rustig ontbijten, even naar een park en wat shoppen. Mama heeft een metgezel gevonden!!!
En natuurlijk weer foto's plaatsen voor op de site hier.
Dus tot morgen allemaal!!!!!

Mam, wil jij even bij raster 40 navragen of ze de datum hebben doorgekregen? Ik vergat het je te vragen vanmiddag aan de telefoon. Dank je wel!!!

• 03 September 2007 - 13:01

Yvette:

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!! Geniet er nog een paar dagen van en heel veel succes zaterdag met de terugreis!! Wat hebben jullie trouwens een geweldig filmpje gemaakt, wat een schatjes, helemaal super!
    Liefs yvette

• 03 September 2007 - 14:04

Fam Scheij:

wat leuk dat jullie zo van yinte genieten dat komt goed in de toekomst. nog een fijne week en tot ziens in holland,

doei

• 03 September 2007 - 15:21

Peter:

Hej Wat lekker dat jullie het naar je zin hebben!! Geniet nog maar even heerlijk daar hoor, samen met jullie meisje!!!

• 03 September 2007 - 16:01

Nicol:

Ik miste je berichtje al gisteren! Het wordt gewoon om even na het werk te lezen hoe het met jullie is! Ik vind de foto's echt super! Wat en scheetje is het toch. Ik hoop dat ze lekker blijft slapen vannacht. Knuffel, Nicol

• 03 September 2007 - 17:06

Marlies:

Jeetje alweer een week. super dat het zo goed voelt !
    nu aftellen om naar nederland te komen !

• 03 September 2007 - 17:56

Sydney:

heee =) Kei fyn dat yinte zo geniet bij jullile. Mr martin was vandaag bij ons in de klas. we hadden gewoon een echte ster als meester, we hebben 'm namelijk in groep 5 gehad. dat was echt kei leukk... Hij liet ons de film mathilda zien, en deed 't boek van Mathilda voorlezen. groetjes sydney

• 03 September 2007 - 17:58

Bas, Sam En Evy:

Hoi Yinte,
    We vinden het superleuk dat jij ons nichtje bent! Daarom hebben we een afdruk gemaakt van enkele foto's zodat we die morgen mee naar school kunnen nemen!!!!
    Dan kan iedereen in de klas zien wat een mooi meisje jij bent.

Groetjes, ook aan je papa en mama!
    Bas, Sam, Evy en onze papa en mama.

• 03 September 2007 - 18:12

Betty En Martijn:

Frits en judith,
    Nog maar een paar dagen en jullie mogen naar huis met z'n drietjes. Super.
    Leuke foto's. Geniet ervan daar en straks thuis. groetjes betty, martijn en Elise.

• 04 September 2007 - 04:14

Martijn Hermse:

Hallo kersverse papa en mama Van de Besselaar. Het is fantastisch om te lezen hoe het jullie daar met jullie lieve, prachtige dochter vergaat. Het is echt een schatje! Geniet van jullie tijd in China met haar! De tijd zal omvliegen als je zo'n wonder om je heen hebt de hele dag.

Ik wens jullie veel geluk en liefde.
    Groetjes Martijn, Betty, Elise