Alles officieel afgerond! - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Alles officieel afgerond! - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Alles officieel afgerond!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

28 Augustus 2007 | China, Changsha

De eerste nacht begon erg goed. Ze wilde eerst niet in haar bedje, maar toen Frits met haar wat rondliep sliep ze zo. Om half 4 begon ze wat te huilen en zat ze rechtop in bed. Ze heeft veel last van uitslag door de warmte en dat jeukt natuurlijk enorm. We hebben er al zalf voor gehaald. Maar van half 4 tot 6 was het slapen echt voorbij. Het laatste uurtje heeft ze gelukkig nog wat geslapen en wij ook. Om 7 uur werden we gebeld, wake up call!! Vandaag hebben we het officiele gedeelte gehad en dat zit er gelukkig weer op. Ik zag er erg tegenop omdat ik wist dat de kans erin zat dat haar verzorgster en de directrice er weer zouden zijn. Ik was bang dat Yinte weer erg overstuur zou zijn. Maar niets was minder waar! Ze reageerde er eigenlijk helemaal niet meer op. Ons meisje begint langzaam te ontdooien en vanmorgen zagen we voor het eerst een voorzichtig lachje.
Ze heeft volop gespeeld vandaag en ook ineens laten zien dat ze gewoon vooruit kan op haar knietjes! Geweldig. We beseffen ons goed dat we er nog lang niet zijn en ook niet weten hoe de toekomst eruit zal zien, want dat er iets moet gaan gebeuren is wel duidelijk. Maar dit was echt even een verrassing.
Het eten gisterenavond was gezellig. We gingen met zijn allen eten om de hoek van het hotel. Alle kindjes ook mee. Yinte knikt heel snel nee met haar hoofdje als ze iets niet lust, dat is zo grappig om te zien. Rijst vindt ze heerlijk, maar niet 's morgens!! Dat vond ik een goed plan!! Maar favoriet is toch wel watermeloen. Heerlijk vindt ze dat.
Tijdens het officiele gedeelte kwamen we eerst bij een secretareese ofzo die ons wat vragen stelde en we moesten onze duimafdruk zetten en Yinte haar rechtervoetafruk met vuurrode inkt, fijn he!!!
Daarna moesten we nog naar de rechter. Dit was ook eigenlijk maar een wassen neus. Of we haar toch niet in de steek zouden laten. Wat denkt die man wel!!
Daarna de laatste handtekening en het was alweer klaar! Het was maar goed dat ik op zat te letten want Frits gaf in alle commotie de verkeerde trouwdatum door aan de rechter haha.
Vanmiddag hebben we lekker rustig aan gedaan en zo gaan we met Richard en An en Zhen naar een grote supermall en daarna lekker wat eten.
Morgen hebben we een vrije dag. De andere twee stellen gaan naar het kindertehuis van hun kinderen. Helaas mogen wij er niet heen. Ook het verschil in spullen die we gekregen hebben is enorm. Wij hebben alleen maar twee fotootjes en een medisch briefje (in het Chinees). Ik heb hier best veel moeite mee, want we kunnen Yinte straks zo weinig vertellen. De directrice wilde niet eens foto's voor ons maken, dat was een flinke tegenvaller, zeker als je ziet wat de anderen hebben gekregen. Maar goed, we zullen het ermee moeten doen en morgen hebben we lekker vrijaf!!!

• 28 Augustus 2007 - 07:25

Marco, Daan En Tren:

Fijn dat alles vandaag goed is gegaan. Tja Frits, hoe kun je nou je trouwdatum vergeten??? Haha.

Wel balen dat jullie niet zo veel informatie hebben gekregen van het kindertehuis en dat jullie er niet naartoe mogen.

Hier gaat het verder goed, alles is nog rustig, de kleine blijft rustig zitten (als hij/zij maar niet 8 september als de dag uit zoekt). Krijg wel steeds meer last van kwaaltjes en vandaag weer een bezoek aan de verloskundige.

Geniet nog van de komende tijd, voor je het weet zijn jullie weer thuis!!!

Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

• 28 Augustus 2007 - 07:39

Marlies:

nou endan is het nu allemaal officeel ! Geweldig !!!! erg jammer dat jullie zo weinig informatie hebben gekregen.
    kan me voorstellen dat dat best moeilijk is.

Geniet van de komende tijd !

• 28 Augustus 2007 - 12:12

Saskia:

Zo herkenbaar! Ook wij moeten het voor QiQi stellen met weinig informatie. Moeilijk, lastig en niet begrijpbaar. Niets aan te doen... Dan maar genieten van Yinte en van jullie vrije dag. Mooi jurkje heeft Yinte aan bij de notaris.

Groetjes,
    Saskia

• 28 Augustus 2007 - 14:05

Fam Scheij:

mooi nu is alles goed geregeld en kunnen jullie van yinte gaan geniet. We hebben hier al met, tara, tess, mirthe, esther en marcel naar de foto's staan te kijken ze vinden het allemaal heel leuk. de groetjes van ons, Fam kruger en Fam. scheij

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 28 Augustus 2007 - 16:42

Addy:

Hoi Judith en Frits,de reis goed verlopen heb ik gelezen.Fijn dat jullie Yinte al zo snel hebben heerlijk toch.Ze is al wel gegroeid hoor,mooie dochter hebben jullie mogen er trots op zijn.Nog een fijne... 1½ week daar in China,dan weer richting Holland!
    houdoe en de groeten van ome Jo en tante Addy

• 28 Augustus 2007 - 18:03

Monique Van Wezel:

Wat fijn dat alles nu officieel is. Ze ziet er echt schattig uit. Geweldig!!
    Ik wil jullie nog een fijne tijd wensen en ik zie jullie weer in Nederland.
    Ben heel benieuwd.

Groetjes Monique

• 28 Augustus 2007 - 18:23

Carla:

Geweldig om allemaal te lezen Judith en Frits
    Lekker genieten van jullie meisje

• 28 Augustus 2007 - 18:23

Monique:

Wat een mooie foto,s. Fijn dat het allemaal goed is gegaan nu is alles officieel.nog een fijne tijd daar.
    groetjes monique.