Donderdag 30 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Donderdag 30 augustus 2007 - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 augustus 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

30 Augustus 2007 | China, Changsha

Frits was gisterenavond al om 9 uur weer terug. Het was erg bijzonder om daar te zijn. Hij heeft veel foto's kunnen maken in Loudi en er ook gefilmd. Helaas kon hij geen foto van het kindertehuis maken, want als ze dat zouden zien dan zou meteen de CCAA gewaarschuwd worden. Chris was ook steeds bang politie of bewaking te zien. Het is daar nog erg gesloten voor bezoekers. Erg jammer allemaal, maar wij zijn Chris heel erg dankbaar dat hij dit voor ons wilde doen!
Vannacht ging ook een stuk beter!! Onze Chinese dame sliep pas om half 12 en ook nog eens in de buggy, maar dat kon ons even niks schelen. Ze werd pas om half 5 wakker en riep toen mama. Ze is bij mij weer lekker in slaap gevallen en heeft het toen nog tot half 7 volgemaakt. Je hoort ons niet klagen!!
Vandaag zijn we eerst lekker gaan ontbijten. We hebben ontdekt dat ons meisje het liefste noedels heeft. Heerlijk toch!!!! Ze heeft dus prima gegeten.
Daarna zijn we even gaan winkelen in de straat tegenover het hotel, erg leuk, maar veeeeeeeeeeeel te warm!! Een douche was geen overbodige luxe!
Daarna hebben we lekker in de bar van het hotel op de derde verdieping wat gedronken. Je kijkt dan in de lobby van het hotel. Hier heeft ons meisje haar eerste tekening gemaakt met de kleurpotloden en het tekenboek wat we hadden gekocht. De bellende Chinees onder in de lobby was er iets minder blij mee, hij kreeg namelijk bijna een kleurpotlood van onze dochter op zijn hoofd. Jaja, het opvoeden begint nu al!! De portier kwam het potlood ook nog eens naar boven brengen!! Wat een service.

Het is gelukt om 1 filmpje te plaatsen, heeft wel een poos geduurd, maar dan heb je ook wat.

• 30 Augustus 2007 - 07:39

Karen:

wat een schattige foto's hebben jullie weer geplaatst. en wat fijn dat ze vannacht beter heeft geslapen.

geniet lekker van jullie dochter en China

gr karen

• 30 Augustus 2007 - 07:43

Rob En Anita:

Wat gaaf dat ze mama heeft gezegd!!
    En de tekening zal vast ingelijst worden of niet?! Heeft ze net zo veel talent als papa? (haha)

• 30 Augustus 2007 - 07:46

Senne (en Jolanda):

Lieve Yinthe,

Ik heb net ook je filmpje gezien (wel 3 keer). Ik vind je echt een leuk meisje....

Kusje van Senne

• 30 Augustus 2007 - 07:47

Marco, Daan En Tren:

Hoi hoi,

Wat een geweldig filmpje zeg. Zit er gewoon met een grote glimlach naar te kijken. En fijn dat Frits toch nog even naar Loudi is geweest. Heb je toch weer wat meer informatie en materiaal om later aan Yinte te laten zien.

Hier is het nog steeds rustig met de beeb. Maar dat wist je al anders had je echt wel wat gehoord (maar we zullen jullie niet 's nachts wakker bellen hoor, haha).

Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

• 30 Augustus 2007 - 09:59

Hinke:

Zo te horen begint Yinte al aardig aan jullie te wennen. Heerlijk kleuren en spelen.
    En wat een geweldig filmpje heb je daar neergezet. Echt geweldig gewoon.
    Ook heel fijn om te lezen dat ze nou wat beter geslapen heeft. Enneh... maakt niet uit waar... als ze maar slaapt. Lol.
    Enneh... welke maat heeft Yinte nou eigenlijk? Ik vroeg het me gewoon even af.

Groetjes
    Hinke

• 30 Augustus 2007 - 10:03

Mandy:

wat is een poepie en wat een leuke video hartstikke leuk hoor

• 30 Augustus 2007 - 10:32

Karlijn + Familie:

hallo alledrie
    wat een geweldige foto's weer!!
    fijn om te lezen dat yinte al beter gaat slapen. en mama roepen in natuurlijk helemaal geweldig!!
    we blijven jullie volgen
    groetjes: Marcel,Angelique,Robin en Karlijn.

• 30 Augustus 2007 - 11:08

Marjoke:

Dat ziet er gezellig uit Yinte met haar potloden lekker aan het tekenen dat is een goed teken dat ze weet wat spelen is. En verder blij te lezen dat jullie nacht beter is verlopen. En tja opvoeden hahaha...een beetje ondeugend zijn is ook wel een charme toch..tot gauw..groetjes, Sisko,Marjoke en Jing Jing

• 30 Augustus 2007 - 11:35

Marjolijn:

Hoi Judith en Frits en niet te vergeten Yinte.

Wat ontzettend leuk om mee te lezen tijdens jullie reis. En dan ook nog eens een prachtig filmpje. Geweldig!
    Het is net of ik er zelf weer ben!

Het ontroert me zeer.
    Ik blijf jullie graag volgen.
    Hebben jullie Jacky als gids?
    Doe hem dan de groeten.

Geniet van jullie onvergetelijke reis en hou jullie haaks als het wat minder gaat.

Hartelijke groet Marjolijn(sn lijst)
    mama van Joost, Frank, Annemijn en Jingjing, sinds 18 september 2006 in onze armen. Xiangtan(Hunan).

• 30 Augustus 2007 - 12:05

Monique:

Iedere dag weer super om jullie te zien en nu nog een mooie film van yinte.
    Leuk al een mooie tekening het eerste pronkstuk.
    Geniet nog maar lekker met zijn drietjes.
    groetjes john en monique

• 30 Augustus 2007 - 12:36

Charlotte:

Fijn dat het vannacht beter is gegaan! Hopelijk gaat het komende nacht ook goed! Wat een leuk filmpje!Een heerlijk meisje dat al een echt eigen willetje heeft! Er zit genoeg pit in! Geniet van elkaar en het mooie warme China!
    groetjes

• 30 Augustus 2007 - 12:44

Ingrid Johansen:

Jeetje, Judith, wat een schattig filmpje en wat lacht ze heerlijk! ze ziet er ook steeds zó leuk uit!
    Fijn voor jullie, dat ze toch heel wat uren heeft geslapen, rust je zelf ook weer wat uit.Zie je wel, komt allemaal goed! Groetjes Ingrid

• 30 Augustus 2007 - 13:31

Gerrie:

Op het filmpje te zien heeft ze het al goed naar haar zin bij jullie.
    Geniet ervan.

Wij genieten van jullie site, hartstikke leuk om jullie te volgen.

Groetjes Gerrie en de rest

• 30 Augustus 2007 - 14:05

Fam. Scheij:

geweldig. iedere dag is het feest bij jullie.een kind blijft je verrassen morgen zegt ze misschien papa, mooi

doei, van ons allemaal

• 30 Augustus 2007 - 14:38

Dorothe:

Schattig om te zien hoe Yinte zich vermaakt met Nijntje, de blokken en haar mama. Geweldig dat ze dit al zo snel kan zeggen. Volgens mij heeft ze ook echt tekentalent, let je wel even op een goede pengreep(haha)?

Geniet van alle vorderingen van jullie dochter en veel groetjes aan jullie alledrie.

• 30 Augustus 2007 - 14:53

Sophie&Saskia&Sydney:

(sophie) heey leuke foto's ik ben heel blij voor jullie en ik hoop dat het gezellig is in china met yinte!

(Saskia) heey kei schattige en leuke foto`s van yinte en dat filmpje vondt ik helemaal grappig en schattig!nog veel plezier in china!

(Sydney)
    Heee =) Hoe is het daar in China. Ik hoop dat jullie daar heel veel plezier hebben. Ik denk dat je voor Yinte snel maar eens koekjes moet gaan kopen. Wat is dat filmpje leuk joh!! Ze heeft echt een kei schattig truitje, (EN EEN KEI GOEIE SMAAK!) Met die lekker koekjes. Ik schrijf nog vanavond ofzo een berichtje maar dat weet ik nog niet helemaal!! Doegg Groetjes Van Sydney En mammie en pappie en megan en dylan doeg!

• 30 Augustus 2007 - 15:19

Marlies:

o wat een heerlijk filmpje. Super dat jullie veel foto's en een filmpje van Loudi hebben... En erg fijn dat Chris mee wilde gaan heb je toch nog iets.
    En nu al mama zeggen.... geweldig ! Nou geniet er lekker van !

• 30 Augustus 2007 - 15:39

Astrid En Ronald:

hoi hoi
    we zijn heel erg blij voor jullie, gaat nu al heel erg goed volgens mij als ik het zo lees, super !!
    mooi meisje zeg, dat belooft nog wat ...
    liefs uit het koude borssele.

• 30 Augustus 2007 - 16:47

Anja:

Wat een vrolijk meisje!! Leuk filmpje hoor!

Liefs Anja

• 30 Augustus 2007 - 17:08

Marieke Kruger:

Hai Judith en Frits,

Wat een mooi meisje hebben jullie!! En zo vrolijk!!
    Geniet maar lekker van haar.
    Veel plezier nog in China. Groeten van Marieke K.

• 30 Augustus 2007 - 17:08

Pa En Ma:

Hoi Judith en Frits

We hebben samen nog een keer naar het filmpje zitten kijken, en het lijkt ons een pittige maar vrolijk meisje
    Erg leuk.
    Groetjes en tot de volgende reactie.

Pa en Ma.

• 30 Augustus 2007 - 17:34

Marianne:

Hoi Judith en Frits,

Wat een mooie foto's hebben jullie al.Yinte is een dotje om te zien.
    Groetjes, Marianne E

• 30 Augustus 2007 - 17:34

Evy:

hoi Yinte, ik vind dat je al groot bent en dat je leuk kunt lachen!!!
    groetjes van evy, ook aan je papa en mama

• 30 Augustus 2007 - 17:39

Marga:

hihihihihi een picasso in de dop!!!
    jeetje opvoeden begint inderdaad heel snel he!!

• 30 Augustus 2007 - 18:02

Rolanda:

Wat een gaaf filmpje!

Heerlijk.

• 30 Augustus 2007 - 18:04

Fam Eekels:

Hoi Frits, Judith en Yinte.
    Het werkt een beetje verslavend zo´n site. Iedere dag kijken we erop. Dus nu wordt het wel tijd voor een berichtje. Leuke foto´s en een mooi filmpje. En wat een leuk, mooi en lief meisje! Geniet ervan en nog een leuke tijd daar in China!
    Groeten Leon, José, Jop, Nina en Anouk

• 30 Augustus 2007 - 18:50

Monique Van Wezel:

Wat leuk om iedere dag jullie berichtjes te lezen. Fijn dat ze wat beter geslapen heeft. Jammer genoeg kan ik het filmpje thuis niet bekijken, maar ik ga het morgen op school nog een keer proberen. Ben erg benieuwd.
    Veel plezier nog.

Groetjes Monique

• 30 Augustus 2007 - 21:01

Femke En Dante:

Hey Juut en Frits natuurlijk,
    Wat ben ik blij voor jullie dat jullie eindelijk bij jullie meisje zijn!! FANTASTISCH zeg!! Ik kan helaas het filmpje niet bekijken, maar ik blijf het proberen!! Geniet er lekker van, het is jullie zo gegund!!
    Dikke knuffel Femke (van het forum ;))

• 30 Augustus 2007 - 21:04

Femke:

Jaaaa ik heb het filmpje ook gezien!! Wat een heerlijk wijffie zeg, geweldig!! En wat heerlijk dat ze zo mooi reageert Juut, ooo ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, wat zul je daar van genieten!! ;)

• 30 Augustus 2007 - 21:04

Jacqueline De Jong:

Hoi hoi trotse ouders,

Geweldig leuk om te lezen dat het per dag een beetje beter gaat en dat jullie aan elkaar beginnen te wennen. Geweldige foto's en video! Ik blijf jullie chinese avontuur zeker volgen en ben erg benieuwd naar jullie dochter in levende lijve....zie haar vast een keer bij Marco en Daan.

groetjes....

jacqueline

• 30 Augustus 2007 - 21:47

Annemarie (forum ;)):

Wat een gaaf filmpje!! wat een lieverd!
    Geniet er van!! maar dat zal wel lukken denk ik! hihi

Liefs
    Annemarie

• 31 Augustus 2007 - 05:58

Nicol:

Heeej, zie ik daar een kunstenares in dop... Wat geweldig dat ze zo lekker heeft kunnen slapen! Groetjes, Nicol

• 01 September 2007 - 11:13

Djaleesa:

kei sgatig die foto's en filmpjes ik hoop dat jullie drietjes een leuke tijd krijgen en ik zie je wel weer op school (K)(K)(K)