Reisbespreking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Reisbespreking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Reisbespreking

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

10 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Gisteren, donderdag 9 augustus, is de reisbespreking geweest. We hebben veel informatie gekregen en lekker veel te lezen over Changsha en hoe de reis gaat verlopen. Heerlijk je zo voorbereiden op de reis. Ik krijg er steeds meer en meer zin in. De groep lijkt me reuzegezellig, dat komt wel goed. Bovendien gaat Ineke mee en dat is geweldig!

We gaan met 5 stellen.
Jan en Ingrid Abbo. Zij gaan Roel ophalen in Kunming. Roel wordt 12 september 2 jaar.
Richard Bovekerk en An van Maassen. Zij gaan Zhen ophalen in Changsha. Zhen is op 8 februari 2006 1 jaar geworden.
Jan Joosten, Sandra Balm en hun dochter Rosa-Li. Zij gaan hun tweede dochtertje Lize-Jin ophalen in Changsha. Lize-Jin is geboren op 5 april 2004.
En Henk en Janet Weggemans gaan hun zoon Mike ophalen in Liaoning. Mike wordt 5 oktober alweer 4 jaar.

Hier zijn de vluchtgegevens.

25 augustus gaan we naar YINTE
Vertrek 20.55 CZ 346
Aankomst op 8 september
CZ 345 18.35

We komen op 26 augustus om ongeveer half 1 aan in Beijing en vliegen dan zo snel mogelijk door naar Changsha.

Op 27 augustus is het Yinte-dag!! Dan mogen wij haar eindelijk gaan ontmoeten!

Yinte, papa en mama komen eraan!!!!

• 10 Augustus 2007 - 20:15

Jan & Marlies:

Hi, wat een super spannende tijd, eindelijk is het zover! Geweldig dat jullie je dochter heel snel in jullie armen kunnen sluiten. Frits en Judith jullie hebben de primeur van de Via groep. Wij mogen nog zeker 16 maanden wachten op ons Thaise kindje. Geniet van deze byzondere laatste dagen samen!
    Lieve groet,
    Jan en Marlies

• 10 Augustus 2007 - 21:11

Marga:

Ohh, wat een heerlijk gevoel moet dit zijn!!!
    geniet van elkaar en de dagen die komen!!

Liefs Marga

• 11 Augustus 2007 - 21:02

Ronald En Astrid:

wauw, gaaf !!
    astrid en ronald

• 19 Augustus 2007 - 10:18

Tineke Van Doesburg:

Hallo Judith en Frits

Op 21 juli zijn wij terug gekomen met onze dochter Lotus. (Ook special needs en ook via Meiling).
    Ook wij hebben heel lang moeten wachten tot we haar mochten halen
    Ik wil jullie een hele fijne tijd in China toe wensen en ga vooral genieten van alle mooie momenten.

Ons reisverslag staat op www.shijuan.web-log.nl