We zijn in Beijing!! - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu We zijn in Beijing!! - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

We zijn in Beijing!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

01 September 2007 | China, Beijing

Na weer een hele erge slapeloze nacht!! zijn we vanmorgen naar Beijing gevlogen!!
Doordat Yinte echt doodmoe was, was dat niet echt een succes. Gelukkig was het maar 2 uurtjes. In Beijing is de warmte minder erg gelukkig. Morgen gaan we naar de Chinese muur. We hebben er zin in!
Ik heb weer mooie foto's gemaakt, maar zal ze morgen plaatsen. Ik heb de camera nu niet bij me.
Yinte kan al wat woordjes zeggen, erg leuk!! Het gaat steeds beter. Alleen het slapen is nog erg moeizaam. We hebben haar net echt wakker gehouden in de hoop dat ze vannacht goed slaapt en wij dus ook.
We hebben gisteren ook Yinte haar paspoortje gekregen. Joehoeee.
vandaag heeft ze voor het eerst staartjes in, echt zo lief!!!
En tante Jo, die koekjes.....allemaal prima, maar niet teveel hoor!!! hahaha
Wij gaan ons meisje nu lekker badderen en daarna hopen dat ze gaat slapen.
tot morgen allemaal!!!!!!!!!!!!

• 01 September 2007 - 13:16

Karlijn + Familie:

hallo alldrie
    jammer dat het slapen nog niet zo goed gaat maar dat komt allemaal vcan zelf.
    We kijken elke dag op jullie site en elke dag weer van die super mooie verhalen!!
    Nog veel plezier bij de Chinese muur.
    Groetjes : Marcel,Angelique,Robin en Karlijn.

• 01 September 2007 - 13:22

Fam Scheij:

hallo. jullie hebben nu iets om naar toe te leven, Je kunt nu gaan aftellen, over een week weer in nederland met zijn drieén, en dan ben je die slapenloze nachten zo vergeten. Esther en Marcel tellen ook af. En de laatste loodjes wegen het zwaarst.

groetjes, van ons

• 01 September 2007 - 13:57

Nicol:

Jammer van het slapen, maar ze maakt natuurlijk ook een hoop mee nu in korte tijd. Ik hoop voor jullie dat ze vannacht lekker slaapt!! Groetjes, Nicol

• 01 September 2007 - 14:21

Eva-Lin,Mama,Papa:

Hoi Yinte Frits & Judith,

Hier zijn we weer !!
    Lieve Yinte,
    We wensen je alvast weltrusten toe en slaap lekker.
    Het is allemaal erg spannend en nieuw voor je he meisje.
    Eva-Lin snapt wel dat je niet wil slapen zegt ze.
    Want ze is zo benieuwd naar haar nieuwe eigen slaapkamertje.
    Dat was ik ook ,want papa en mama hadden er al een foto van meegenomen naar China.
    Eva-Lin zegt Yinte wil gewoon wakker zijn als papa en mama ook wakker zijn en wil zeker niks missen.

Frits en Judith,

We hopen dat jullie kleine meid vandaag/vannacht wel lekker slaapt.
    Vraag anders aan de gids wat je haar kan geven.
    Wij hadden rustgevende pilletjes bij,maar die hebben ze in China ook zeker.
    Eva-Lin is beter gaan slapen toen we thuis waren in haar eigen bedje op haar eigen kamertje.
    Ze willen graag bij je zijn en ze doen net als jullie zoveel nieuwe indrukken op en verwerken dit vaak ,als papa en mama hun nachtrust nodig hebben.

Heel veel liefs van Eva-Lin Yvette & Marcel

• 01 September 2007 - 15:48

A.G. Aerts:

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochter Yinte!!
    Ik zit hier voor de computer van Anita en ik heb ook de foto's gezien, prachtig! Ik zie er naar uit om Yinte te ontmoeten, zo gauw jullie thuis zijn.

Toi Toi
    Toon

• 02 September 2007 - 06:20

Kari:

hallo Yinte

ik zit net even met mama mee te kijken naar jou mooie site.En we hebben samen het filmpje nog een keer gekeken waar jij met je blokken aan het spelen bent. leuk, wie weet spelen wij nog eens een keer samen met die mooie stapeltoren
    groetjes van kari.

• 02 September 2007 - 07:27

Mandy:

Hallo allemaal,
    wat leuk dat Yinte al staartjes heeft en dat ze al woordjes zegt ik hoop dat ze al snel beter slaapt voor jullie maar het blijft scheetje.
    nog veel plezier met Yinte en ook veel plezier bij de chineese muur

xxx voor jullie alledrie

gr mandy

p.s. het is heel leuk op school maar ik mis ons gesprekje wel hoor!!!

• 02 September 2007 - 09:51

Arine:

Wat prachtig om allemaal te lezen

• 02 September 2007 - 10:04

Scrapmonique:

Nou toch nog eens proberen of ik nu wel een berichtje kan plaatsen.
    Wat een geweldige dochter hebben jullie!!! Ze ziet er zo schattig uit en ze heeft er duidelijk plezier in om bij jullie te zijn!! Gaaf om iedere dag even een stukje te lezen over jullie ervaringen met z'n drietjes!!!! Tot gauw!

• 02 September 2007 - 15:15

Marco, Daan En Tren:

Hoi hoi,

Hebben net even op de site van Richard en An de belevenissen van de Muur gelezen. En oh, Frits, je staat leuk op de foto hoor!! Maar zoals je erop staat is ons niet onbekend hoor. Haha.

Hoop dat jullie vannacht lekker zullen slapen op de harde matrassen!!

Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

• 02 September 2007 - 17:34

Saskia Visser:

Heee!! heel veel plezier in de chinese muur! en de staartjes staan vast ook wel leuk bij yinthe

Groetjes Saskia

• 02 September 2007 - 19:24

Jacqueline De Jong:

Tjonge jonge wat leert jullie dochter snel! Geweldig. Mooie foto trouwens van mama Judith en dochter Yinte.....geweldig gevoel he Judith?

Groetjes

jacqueline

• 05 September 2007 - 11:00

Babette,stef,mama:

wat is Yinte moooooooooooooooooooiiiiiiiiii
    heel veel kusjes van ons aan jullie
    papa mama &yinte