En nu zijn we echt mama en papa!!! - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu En nu zijn we echt mama en papa!!! - Reisverslag uit Changsha, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

En nu zijn we echt mama en papa!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

27 Augustus 2007 | China, Changsha

Lieve allemaal,

Wat een geweldige belevenis hier!!!
Gisteren kwamen we na een lange, vermoeiende maar prima verlopen reis aan in Changsha. De vlucht vanaf Amsterdam vertok een kwartiertje later. Ik (Judith) heb tijdens de vlucht enorm veel geslapen. Degenen die mij kennen weten dat dit wel heel bijzonder is!! Frits heeft vooral gelezen.
Om iets over 12 uur plaatselijke tijd landden we in Beijing. Het regende!!! Daar moesten we wachten tot 17.10 voordat de volgende vlucht zou gaan. Dat was vermoeiend. Je bent daar maar aan het hangen en wachten. Het vliegtuig vertrok uiteindelijk om 18.00
Om 20.00 uur kwamen we aan in Changsha. Ook hier had het geregend. Het is hier warm en lekker benauwd.
In het busje onderweg naar het hotel kregen we te horen dat we de volgende ochtend om 10 uur klaar moesten staan voor de overdracht van de kinderen. Wauwww, dan al!!!! Het hotel is werkelijk prachtig!!! Superluxe!!!
Die avond zijn we nog even met An en Richard en Jan, Sandra en Rosa-Li wat gaan drinken en eten en daarna lekker slapen. We hebben allebei weer een prima nacht gehad en toen was het zover!!!!!!!!!!
Na een prima ontbijt stapten we weer het busje in naar the civil affairs office. Toen we boven kwamen hoorden we al wat kinderen. Ze waren er al! Na even rondkijken herkende ik haar meteen, nog steeds precies hetzelfde mooie gezichtje!
Ze werd bij ons gebracht en ik nam haar over. Wat een moment....om nooit meer te vergeten. En wat een verdriet had ons meisje. Hartverscheurend heeft ze gehuild. Ze was door en doornat. Haar verzorgster bleef steeds in de buurt en dat was zeer moeilijk. Ik ben toen Frits vragen mocht stellen met Yinte naar een andere ruimte gegaan, maar zelfs dat hielp niet. Eindelijk na ruim een uur mochten we weg. In het busje kwam ze wat tot rust en viel in slaap. Aangekomen in het hotel was ze rustig en keek veel rond. We zijn meteen naar onze kamer gegaan. Daar snikte ze af en toe nog. Alleen het Bert en Ernie telefoontje wilde ze, verder echt helemaal niets. Frits is toen boodschappen gaan doen en ze heeft bij mij op schoot gelegen en werd steeds rustiger. Nadat ze in slaap was gevallen wilde ik haar in bed leggen, maar toen begon ze weer te huilen. Dus maar weer op schoot (maar dat vond ik echt niet erg hoor!!) Nu ligt ze even heerlijk te slapen op de grond op haar dekbed en heb ik eindelijk even tijd om jullie op de hoogte te brengen. Ik ga zo eens proberen om wat foto's te plaatsen. Het zijn er nog niet zo heel veel, maar dat komt vast wel goed!!
Pap en Mam, jullie knuffel ligt al in haar bedje!
Harrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Ils, dank je wel voor je smsje, maar liever niet meer om 1 uur 's nachts haha
Marco, Daan en Tren, ze heeft Tren zijn foto al gezien hoor!! Dat komt goed.

Ik ga zo weer snel naar boven (dertigste verdieping!!) om te kijken hoe het met ons meisje is!!!
Morgen hebben we de officiele procedure en daarna is het lekker genieten!!!

Liefs van Frits, Judith en Yinte

• 27 Augustus 2007 - 05:54

Lin:

van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, een hele goede tijd in china toegewenst van ons
    groet van lin en arnold en amy van het stilverlangen prikbord

• 27 Augustus 2007 - 06:01

Marco, Daan En Tren:

Hoi papa en mama,

Wat geweldig zeg, eindelijk jullie dochter in de armen kunnen sluiten.

Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

• 27 Augustus 2007 - 06:05

Dorothe:

Proficiat nu jullie echt mama en papa zijn. Wat een geweldige dochter hebben jullie en wat zal dat een fijn gevoel zijn!!!
    Houdt haar maar stevig vast en knuffel haar vaak, dan komt het vast allemaal wel goed.

Nog een fijne tijd in China en veel liefs aan jullie alledrie.

Dorothe

• 27 Augustus 2007 - 06:11

Angelique:

Hoi mama judith en pap frits !!!!!
    Wat een plaatje !!!!!!!
    Veel plezier met jullie drietjes en als je geen kleuterliedjes meer weet om haar te troosten..........
    Geniet maar niet met mate en
    veel liefs , Angelique

• 27 Augustus 2007 - 06:38

Wendy:

Lieve Judith en Frits. Ik heb de kriebels in mijn buik als ik jullie foto's zo zie. Wat een heerlijk gevoel moet het zijn je meisje eindelijk te kunnen vasthouden en knuffelen. Het ziet er super uit Judith met HAAR dochter. Heerlijk om te zien.Geniet van elkaar en van de dingen die nog komen gaan. Wauw ze is bij jullie.

• 27 Augustus 2007 - 06:42

Ingrid Johansen:

Wat een prachtig beeld, Judith met Yinte, om stil van te worden, eindelijk!!!!!!!!!!!!!!! Heel erg veel geluk gewenst papa Frits en mama Judith met jullie prachtige, lieve meisje!Dikke kus van Bob en Ingrid

• 27 Augustus 2007 - 07:04

Rob En Anita:

GEFELICITEERD!!!

Wat een prachtplaatje!
    Geniet van jullie gezinnetje!

Rob en Anita

• 27 Augustus 2007 - 07:38

Meriam:

van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter wat is ze een plaatje..
    hoop dat ze snel bij jullie de rust zal vinden en jullie mooi china met zn drietjes mogen ontdekken lekker genieten

• 27 Augustus 2007 - 07:44

Corine:

Hoi papa en mama,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid!! Eindelijk kunnen jullie haar dan lekker knuffelen.Geweldig gevoel, he?! Geniet van deze mooie momenten en succes bij het civil affairs office vandaag.

Liefs Marco, Corine en een dikke kus van Esmee

• 27 Augustus 2007 - 08:17

Karlijn+familie:

Lieve Judith en Frits
    Eindlijk daar is ze van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter
    prachtig die foto van judith en yinte samen geniet lekker met jullie drietjes.
    heel veel groetjes van
    Marcel,Angelique,Robin en Karlijn.

• 27 Augustus 2007 - 08:28

Hinke:

Meid, wat super. Ik zit hier gewoon mee te janken, en mijn collega's kijken me raar aan. Maar dat interesseert me echt helemaal niets.
    Ik ben zo blij voor jullie dat jullie eindelijk jullie meisje in de armen hebben mogen sluiten.

Dikke knuffel
    Hinke

• 27 Augustus 2007 - 08:32

Ellen Lentelink:

Wat geweldig! Ontzettend gefeliciteerd, Judith en Frits en Yinte...jij ook gefeliciteerd met je lieve papa en mama!
    Geweldig dat jullie nu eindelijk bij elkaar zijn! Geniet ervan!
    Groetjes Ellen

• 27 Augustus 2007 - 08:52

Peggy Severins:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Geniet er maar van!

• 27 Augustus 2007 - 09:02

Esther De Bakker:

Hallo familie van den Besselaar,

Eindelijk met z´n drietjes!! Wat een mooie foto spelend op het bed. Ga er lekker van genieten en het kan niet snel genoeg 8 september worden, zodat ik haar in ook in het echt kan bewonderen!!!

Groetjes Esther

• 27 Augustus 2007 - 09:33

EvaLin,Yvette&Marcel:

Hoi,
    Hartelijk Gefeliciteerd.
    Wauw,wat een geweldig meisje en supermooie foto's.
    Eva-Lin wilde de foto's aanraken en kusjes geven lief he!!
    En Mama kreeg tranen in haar ogen en moest aan vorig jaar denken.
    Heel veel geluk en geniet!!

Yinte van mij krijg je een dikke kus vanuit Nederland.
    Liefs, Eva-Lin

Lieve Groetjes Yvette & Marcel

• 27 Augustus 2007 - 10:14

Rianne:

Wat fijn om dit te lezen en om de foto's te zien!!! Geniet ervan, maar dat gaat vast wel lukken!!!

Een dikke knuffel voor mamma, pappa en natuurlijk voor Yinte!!!

Liefs Rianne

• 27 Augustus 2007 - 10:38

Margriet:

Ha papa en mama,

Wat een plaatje!!! Geweldig. Proficiat met jullie fantastische dochter.
    Wat super om jou zo met Yinte te zien. Ik krijg er gewoon kippenvel van.

Knuffel haar maar lekker en geniet met z'n drietjes.

Veel liefs,

Margriet.

• 27 Augustus 2007 - 11:01

Lia:

Super dat jullie je dochter nu eindelijk bij jullie hebben. Geniet van deze byzondere reis.

Groetjes Lia van Oorschot

• 27 Augustus 2007 - 11:23

Marianne:

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Het is heel herkenbaar Yente reageerde precies zo. Geniet ervan en veel geluk.

Groetjes Ron,Marianne en Yente van der Elburg

• 27 Augustus 2007 - 12:25

Monique:

Papa frits en mama judith van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Yinte. Geniet van de mooie tijd in china. Wat mooi dat we al zo vlot met jullie mee kunnen leven, we volgen jullie zeker deze komende dagen.
    Veel liefs van john,monique,ylfa,bjarg,kari.

• 27 Augustus 2007 - 12:51

Maarten,Silvia, Mila:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, wij wensen jullie een hele mooie tijd daar met z'n drietjes.
    Geniet van alles om je heen in het mooie China en geniet vooral van Yinte.
    Heel veel geluk samen.

Groetjes maarten,Silvia en Mila Hendriks (SNA-lijst)

• 27 Augustus 2007 - 14:02

Britt & Sydney :

Heee =) Cool dat Yinte al bij jullie is.
    We vinden haar heel schattig. & we hopen dat er nog veel foto's komen. Veel plezier in china.
    Groetjes Britt & Sydney

• 27 Augustus 2007 - 14:33

Rolanda:

Van harte met jullie prachtige dochter!

GENIET!

Rolanda
    Stichting Stil Verlangen
    www.stilverlangen.com

• 27 Augustus 2007 - 14:38

Patr1c1a:

Wat gaaf dat jullie eindelijk jullie meisje in jullie armen hebben kunnen sluiten. Moet een prachtig moment zijn geweest. Gefeliciteerd papa en mama!!

En nu maar foto's knippen om te scrappen natuurlijk, hahahaha.

• 27 Augustus 2007 - 14:42

Chantal:

Na zo lang wachten eindelijk jullie hartewens vervult... Geniet er van!!!

• 27 Augustus 2007 - 14:42

Marlies:

zit hier nu met zwaar kippenvel... zo goed om jullie samen op de foto te zien.... geniet er maar volop van !

• 27 Augustus 2007 - 14:45

Familie Van Iersel:

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. We zijn bij Anouk op de verjaardag en zitten jullie berichten te lezen..ontroerend..De rillingen lopen bij ons over de rug. Eindelijk is jullie wens in vervulling gegaan. Geniet ervan

Groetjes van Gerrie, Tante Jo, Tante Tineke, Ome Nol, Henriette, Renate en de rest van de hele familie.

We blijven jullie volgen

• 27 Augustus 2007 - 14:53

Marga:

Woooh.......super, supergaaf. Ohh geniet maar lekker met z'n drietjes............
    Enne dat koppie.............inderdaad kippenvel!!!

• 27 Augustus 2007 - 15:11

Erik En Danielle:

Hoi

Ik zie dat jullie je kleine meid al in de armen hebben mogen sluiten. Eindelijk en wat een super moment. Ik heb mijn voet gebroken en ben daardoor vergeten jullie een onvergetelijke mooie reis toe te wensen. Geniet van jullie meisje en heel veel geluk samen.

Liefs Erik en Danielle
    www.moemba.com

• 27 Augustus 2007 - 15:14

Nicol:

Wat een moppie!! Geniet nog maar lekker daar in China!! Dikke knuffel, Nicol

• 27 Augustus 2007 - 16:27

Annemarie (forum):

Wat fijn dat jullie haar eindelijk kunnen vasthouden! Van harte gefeliciteerd! Ze lijkt idd nog steeds zo op de foto als die je toen geplaatst had!
    Geniet ervan!

Liefs,
    Annemarie

• 27 Augustus 2007 - 17:07

Fam. Scheij:

van harte gefeliciteerd met jullie dochter Yinte een mooi meisje. nog een fijne tijd in china en tot ziens in holland.

groetjes, gert-jan, ingrid, esther en marcel

ps. marcel zegt dat je een mooie mama bent voor Yinte

• 27 Augustus 2007 - 17:31

Sam:

hoi ome frits en tante judith, ik vind dat ik een mooi nichtje heb!

de groetjes van sam

• 27 Augustus 2007 - 17:33

Evy:

hoi Yinte,
    ik kan bijna niet wachten tot je in Elshout bent! het lijkt me kei leuk om met jouw te spelen!
    Groetjes van je nichtje Evy

• 27 Augustus 2007 - 17:37

Marieke:

Beste Judith en Frits,

Fijn dat de overdracht zo snel plaats kon vinden. Heb je lekker lang de tijd om te genieten. Proficiat en tot snel!

Marieke Cornelisse

• 27 Augustus 2007 - 17:39

Wil En Ali:

gefeliciteerd met jullie dochter Yinte

• 27 Augustus 2007 - 17:54

Bas:

is het leuk daar in China?
    het zijn leuke foto's op de site
    groetjes je neef bas

• 27 Augustus 2007 - 17:56

Mirandaf:

Jeetje zeg wat gaaf om te lezen en te zien!!!
    Echt super foto's!
    Geniet nog maar lekker met zijn 3tjes... Spannend!

• 27 Augustus 2007 - 18:34

Miranda:

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Wat een genot zal het zijn om haar in jullie armen te houden. Geniet ervan!! Dikke knuffel, Miranda

• 27 Augustus 2007 - 18:47

Marielle:

Frits en Judith,

Eindelijk is het moment daar en hebben jullie Yinte voor altijd in jullie armen mogen sluiten!
    Van harte gefeliciteerd en geniet nog van jullie tijd in China.

Veel geluk,
    Hans, Marielle en Lesego van Stil Verlangen.

• 27 Augustus 2007 - 18:51

Marjoke:

Hallo lieve Judith en Frits..en natuurlijk ook Yinte..
    Gefeliciteerd met jullie dochter..wat een heerlijk moment he..geniet van het mooie China..Een prachtig gezicht om jullie zo te zien..groetjes,Sisko,Marjoke en Jing Jing

• 27 Augustus 2007 - 18:52

Ilse:

Lieve papa en mama van Yinte.
    Eindelijk is ze nu bij jullie. En wat is ze toch een knap ding. Eindelijk met jullie 3tjes. Geniet maar lekker.

Liefs van Ilse en Julia

• 27 Augustus 2007 - 19:14

Henriette:

O wat geweldig dat jullie ze nu echt vast kunnen houden he! Echt ik wordt er helemaal koud van. Van Harte gefeliciteerd hoor en veel heel veel liefde toegewenst.
    Henriette (hetscrapbookforum)

• 27 Augustus 2007 - 19:36

Saskia:

Hoera,
    Eindelijk is Yinte bij jullie! Geniet van elkaar. Succes morgen met de papieren rompslomp.
    Groetjes,
    Saskia,Arno,QiQi en Yan (niet ver bij jullie vandaan wachtend op ons)

• 27 Augustus 2007 - 19:52

Susan:

Hallo Frits, Judith en Yinte,

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Geniet van alles wat nog komen gaat.

Groetjes van Marcel, Susan en Yue-Lin van de Laar uit Waalwijk (sn lijst).

• 27 Augustus 2007 - 20:11

Martijn En Susan:

Hoi papa Frits en mama Judith,

Wat hebben jullie een mooi dochtertje!! Nu dan eindelijk met z'n drietjes!!!
    Geniet ervan!!

groetjes Martijn en Susan

• 27 Augustus 2007 - 20:19

Jolanda:

Heerlijk om jullie zo samen te zien!

Heel veel geluk met z'n drietjes!

Veel liefs Jolanda, Jeroen, Senne en Evie

• 27 Augustus 2007 - 20:55

Steef:

Heel veel geluk en het is een onroerend verhaal

• 27 Augustus 2007 - 21:01

Charlotte:

Wat een prachtige dochter hebben jullie! Van harte gefeliciteerd Judith en Frits! Ik heb het verhaal en de foto's met tranen in mijn ogen gelezen/bekeken... ik wens jullie het aller-, aller-, allerbeste met z'n drietjes!

Veel liefs,
    Charlotte

• 27 Augustus 2007 - 21:56

Francien:

Hoi Judith en Frits. Op school hebben Monique, Marianne en ik al geprobeerd te reageren, maar dat lukte niet. Nu thuis lukte het de laatste uren ook niet, teveel connecties (je ziet dus wel dat veel mensen heel geïnteresserd zijn).
    Nu kan ik echt zeggen :PROFICIAT!!!! Jullie zijn nu écht papa en mama (en is het dus gedaan met de rust) van een DOTJE!!!!
    Een hele fijne tijd nog in China, geniet van Yinte en hopelijk heel snel weer in Holland zodat je nóg beter kunt gaan genieten en ook anderen jullie dochter kunnen bewonderen.
    Heel veel groetjes van een (bijna jaloerse) Francien.

• 28 Augustus 2007 - 07:07

Serai:

wauw, je straalt helemaal van geluk!!! gefeliciteerd papa en mama!!!

Liefs Serai

• 28 Augustus 2007 - 11:01

Marjoke:

Hallo Judith,Frits en Yinte,

Judith en Frits gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Yinte. Mooi om jullie na zo'n lange tijd eindelijk samen te zien. Een hele fijne tijd in China en vooral genieten van elkaar en alles om jullie heen. Als ik het zo zie komt dat wel goed. Krijg zelf weer heinwee naar China. groetjes, Sisko,Marjoke en Jing Jing

• 05 September 2007 - 17:50

Juliette:

gefeliciteerd met jullie lieve dochter yinthe!!

xxjes juul