Eerste berichtje met reacties - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Eerste berichtje met reacties - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje met reacties

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

13 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Mijn papa en mama hebben alvast een weblog gemaakt voor als ze straks in China zijn om mij op te halen. Zo kunnen jullie ons helemaal volgen als wij een superleuke en spannende tijd hebben bij mij in China. Ik hoop maar dat jullie niet al te lang hoeven te wachten voordat jullie hier kunnen gaan lezen...want dan hoeven mijn papa en mama en ik ook niet meer zo lang te wachten.

Liefs van Yinte Lou Fu Chao



Reacties die we al hadden gekregen op de andere site:

Reacties
Hoi Yinte,
Wat heerlijk dat je papa en mama binnenkort naar jou komen. Ze kijken al helemaal naar je uit!
Ik hoop ook voor jullie dat het niet lang meer duurt.
Ik vind het super om te kunnen lezen hoe jullie het samen zullen hebben.
Groetjes, Nicol

Geplaatst door: Nicol | 18-6-07 om 19:00

Hoi Yinte,

Wat leuk dat papa en mama je nu snel mogen gaan halen. Erg leuk om straks hier alles te kunnen volgen !!

Groetjes Ilse en Demi

Geplaatst door: Ilse | 19-6-07 om 16:25

Heee, lieve kleine meid.............hopelijk gaat de tijd heel snel en mogen ze je heel binnenkort ophalen.

Groetjes Marga

Geplaatst door: Marga | 19-6-07 om 17:12

He lief meisje

Eindelijk kregen papa en mama te horen dat ze je mochten halen. Wat een geluk en alle onzekerheid voorbij.
Ik hoop dat je snel met je papa en mama herenigd mag worden en dat je snel naar je nieuwe kamertje kan, want die is echt geweldig, geloof me ;)

Geplaatst door: femke | 19-6-07 om 19:29

Hey Yinte,

Wat fijn zeg, het gaat bijna gebeuren! Jouw papa en mama komen je halen!
Wel heel fijn dat we nu alles kunnen volgen als jij papa en mama jouw plekjes laat zien!
Ik ben ook heel benieuwd, en zeker naar jou!!!

Geplaatst door: MirandaF | 19-6-07 om 22:55

Lieve Yinte, wat zal het spannend zijn dat papa en mama je binnenkort komen halen en dan mee naar huis gaan nemen. Heel veel geluk en kracht, lieve kleine meid

Geplaatst door: arine | 20-6-07 om 11:02

hee meisje, wat fijn dat je nu heel snel bij jouw pappa en bij jouw mamma zult zijn.... ga je blog in de gaten houden hoor !

Geplaatst door: marlies | 20-6-07 om 18:22

dag Yinte

het wordt een spannende tijd voor jou maar ook voor je papa en mama,want die wachten al heel lang op dit moment.
om jou op te kunnen halen en mee naar huis te nemen. Maar we gaan jullie volgen via de weblogs. een hele goede reis en WELKOM THUIS

groetjes, gert-jan, ingrid, esther en marcel

Geplaatst door: fam. scheij | 20-6-07 om 22:16

Lieve Yinte,

Wat leuk een eigen web-log. En dat voor zo'n klein meid. Laat ons alles weten wat jullie samen meemaken in China. Zal best even spannend zijn hoor.

Ik vond een mooi gedichtje op internet....

One last road te travel
One last way to go
One more day to forever
just to let you know
The wait is finally over
The journey now is through
Dreams really do come true.

Dag kleine meid.
Wendy

Geplaatst door: *wendy* | 22-6-07 om 10:03

Be brave little one
Make a wish
For each sad little tear
Hold your head up
Though no one is near
Someone's waiting for you

Geplaatst door: ronald en astrid | 25-6-07 om 21:45

Dag Yinte,
Binnenkort kom je naar Nederland, en groei je op als een mooie, sterke meid.
Als je dan ooit deze site bekijkt, weet je dat je meer dan welkom bent.

Papa en mama kunnen niet wachten om je te halen.
Hier in Nederland staan familie, vrienden, heel Elshout, Waalwijk, Drunen en omstreken te popelen om jou te zien.
Je bent hier eigenlijk al hardstikke beroemd.

Ik wens jou een hele mooie toekomst!!!
Renate van Delft


Geplaatst door: Renate van Delft | 26-6-07 om 21:30

Kiekeboe Yinte,

Wat leuke dat hier een weblog over gemaakt word. Hier in de klas is het ook helemaal leuk, want wij hebben een foto van jou in op de tv staan, maar door het overhuizen, is hij op de kast komen te staan, nou dat vind ik ook een heel mooi plaatsje hoor. Volgens mij vind Sabrina het ook heel leuk dat ze een zusje krijgt!! Sabrina kan volgens mij héél goed moedertje spelen, en binnenkort zijn jullie dan lekker met zijn viertjes. Groetjes van: Sydney

Geplaatst door: Sydney | 28-6-07 om 19:27

Lieve Judith, Frits en Yinte,

Wij hopen dat jullie snel bij elkaar zullen zijn en eindelijk het zo lang gewenste gezin kunnen zijn. Natuurlijk willen wij heel erg graag kennis maken met Yinte.

Hele dikke kus van ons en hopen dat jullie snel kunnen afreizen naar China.

Geplaatst door: Marco, Daniëlle en Tren | 4-7-07 om 11:53

Hey hallo Yinte
Wat spannend dat jij naar nederland komt!!
En wel heel erg lief dat je mama en papa alvast een weblog hebben voor jou!
Ik ben heel benieuwd wat je er van vind! Maar je moet eerst even wennen lijkt mij.
Ik wil je veel plezier alvast toewensen! Ook voor je papa en mama.
Liefs Jolletje

Geplaatst door: jolletje | 10-7-07 om 14:44

Hallo Yinte,

wat leuk he, jou pappa en mamma gaan samen met die van mij op reis, ze komen ons binnenkort echt ophalen. Ik kan niet wachten tot dat ze hier zijn! Spannend allemaal he. Ik hoorde namelijk dat het nu echt op schiet en dat ze verwachten binnen nu en 4 weken toch echt in China aan te komen. Leuk hoor, kan ik je eindelijk in het echt zien. En gaan we lekker samen spelen en leuke dingen doen.

Alvast een dikke knuffel van mij en ook van mijn ouders.
Liefs Zhen


Geplaatst door: Richard & An en Zhen | 10-7-07 om 22:34

Hoi Yinte,
Spannend voor jullie alle drie. Hopelijk mogen jouw papa en mama snel naar jou toe komen en mogen jullie voor altijd bij elkaar zijn.
Ik heb ook een eigen weblog. Staan ook heel veel foto's op. Is namelijk leuk voor de vrienden in familie, want die moeten helaas de eerste tijd wat afstand houden.
Ik ga samen met mama jouw log lezen als jullie in China zijn hoor. Wij zijn ruim een maandje terug en met mij gaat het heel erg goed. Ik hoop dat het met jou strakjes ook zo lekker gaat.

Groetjes,
Jin (Jiangxi, 22-08-06)

Geplaatst door: Mischa, Chantalle en Jin | 12-7-07 om 11:19

  • 13 Juli 2007 - 16:53

    Scrapmonique:

    Hé Yinte, wat geweldig dat je al een eigen weblog hebt. En dat allemaal omdat papa en mama eindelijk bericht hebben gehad dat ze je binnenkort mogen ophalen. Ik hoop maar dat hier snel nieuwe berichtjes komen, want dat betekent dat je niet zo lang meer op papa en mama hoeft te wachten. Tot snel!

  • 13 Juli 2007 - 20:24

    Barbara:

    Hoi Yinte,

    Wat fu=ijn dat papa en mama nu al heel gauw bij jou zullen zijn. En dan met z'n 3-en naar Nederland om hier op te groeien tot een lieve meid.
    Veel geluk en tot gauw.

    Groetjes,
    Barbara

  • 15 Juli 2007 - 17:14

    Opa En Oma:

    Lieve Yinte

    Lang verwacht.
    Eindelijk bijna zover.
    Welkomxxxxxxxxxxxxxx

    Opa en Oma

  • 16 Juli 2007 - 20:11

    Ingrid Johansen:

    Dag kleine chinese prinses, hopelijk komt de droom van je papa en mama nu heel snel uit en mogen ze jou gaan halen in China!Dan kun je heerlijk dromen in je mooie boskamertje!Tot snel en een dikke kus van Ingrid

  • 24 Juli 2007 - 12:18

    Mandy:

    hey Yinte
    wat leuk dat je vader en moeder bijna naar je toe komen

    een dikke kus mandy

  • 03 September 2007 - 19:33

    Ornella:

    Hallo,

    Wij zijn zo blij dat jullie eindelijk, met Yinte, jullie leven kunnen mee delen. Iedere kind die op de wereld komt is een wonder van de natuur. Jullie zullen intens van genieten ook als het niet altijd alles van zelf gaan. Ondanks jullie krijgt Yinte de kans om zich in de liefd, geborgenheid en veiligheid te groeien. Dat zijn de belangrijkste basis van het leven van het kind. De rest komt nog wel. Het is een uitdaging om het kind te helpen in zijn ontwikkeling. Als het kind een grote mens wordt zal hij voor de rest van zijn leven dankbaar zijn. Als ouders, hebben jullie het gevoel dat het moeid waard was om zo lang te zitten wachten op dit kind ! Wat is die tijd over een hele leven van dat kind ? Wij wensen jullie alle drie heel veel geluk ! Groetjes van Ornella.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 85586

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: