Woensdag 5 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Woensdag 5 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Woensdag 5 september 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

05 September 2007 | China, Beijing

Nihao allemaal!!!

Na een heerlijke nacht slapen (ja echt!!) hebben we vandaag weer een relax dagje. Ik lag gisteren al om 8 uur op bed. Frits was met Yinte buiten en lekker met een deel van de groep op de gang. Rond een uurtje of 12-half 1 sliep ze. Om 3 uur begon ze te huilen en heb ik haar uit bed gehaald, maar eigenlijk sliep ze meteen weer in. Ze heeft daarna tot 7 uur geslapen, dus ook wij hebben weer heerlijk bij kunnen tanken. Toch hebben we besloten niet mee te gaan met de excursie vandaag. Vanmorgen hebben we gewoon heerlijk zitten spelen. Yinte heeft een nieuw visspel gekregen gisteren en dat vond ze erg leuk. Op het filmpje wat ik heb geplaatst kun je het zien. Nu ligt ze heerlijk te slapen, want van vele keren heel de gang op en neer lopen op je knietjes word je erg moe hoor. Straks gaan we nog even naar het centrum, daar zit een hele grote boekwinkel waar we vorig jaar ook waren en daar wil ik nog graag even terug om een Chinees Nijntje-boekje te halen.
Vanavond natuurlijk weer naar ons favoriete restaurantje met de heerlijke gesuikerde appeltjes!!! Vorig jaar vond ik het maar niks al dat Chinees eten, maar nu vind ik het heerlijk!! We eten er iedere dag en ik heb er nog lang geen genoeg van. Maar het zijn ook hele andere gerechten dan vorig jaar. Hier weten ze wel wat Hollanders lekker vinden.

Wel jammer dat ik toch geen speldjes enzo heb meegenomen. dat kan ze makkelijk al hebben, dat had ik niet verwacht hihi. maar dat komt straks thuis helemaal goed!!!

Heel veel knuffels uit China!!!!

Enne Marco en Daan......morgen is de datum he!!! Ik wil natuurlijk wel winnen!!!

  • 05 September 2007 - 05:37

    Monique:

    \hallo frits en judith

    Vanmorgen snel even kijken wat ben ik blij voor jullie dat je een betere nacht hebt gehad. Gisteren opa en oma gesproken en tellen af naar komende zaterdag. Nog even genieten dit doen wij ook iedere dag even lezen,foto,s en filmpje bekijken. het is gewoon een mooi meisje.
    groetjes fam. van der staak.

  • 05 September 2007 - 05:46

    Dorothe:

    Hoi leuk drietal.

    Fijn dat het slapen vannacht zoveel beter ging. Dan kun je inderdaad even bijtanken en nog volop genieten van de laatste dagen in China.
    Zo te zien is Yinte al helemaal klaar voor de vlucht naar Nederland. Ze heeft immers al vliegles van Frits gehad en had daar duidelijk veel plezier in.

    Een dikke knuffel voor jullie en tot snel ziens.

  • 05 September 2007 - 06:04

    Fam Scheij:

    hoi alemaal hoe is het in cina hier is ales goed hoe is het met yinte ik lees dat je goed hbt geslapen doei groetjes
    fam scheij

  • 05 September 2007 - 06:19

    Rob En Anita:

    Wat lekker dat jullie een goede nacht hebben gehad! Geniet nog lekker ff van China en nog een paar nachtjes en dan lekker weer naar huis. Wij zien er naar uit om ons nichtje te zien!!!

  • 05 September 2007 - 06:25

    Hinke:

    Wat een heerlijke foto's hebben jullie weer gepost. Echt helemaal super! En wat fijn dat jullie nu ook een weer een beetje uitgerust zijn. Die stempel... die gaan we op je layouts denk ik nog heeeeeeel vaak terug zien ;-)

    Groetjes
    Hinke

  • 05 September 2007 - 06:32

    Wendy:

    Goedemorgen/middag bij jullie, Wat fijn dat het slapen wat beter is gegaan. Ik word zelf ook altijd zo knorrig als je te weinig slaapt. Wat een foto's weer. Super. Leuk Frits zo trots als een pauw te zien met ZIJN meisje. Echt jullie stralen. Onze meiden zijn al net zo verslaafd aan deze site..."mam zijn er nog nieuwe foto's of een filmpje". De achtergrond muziek bij het filmpje maakt het wel moeilijk om niet een klein traantje weg te hoeven pinken. Nog een paar dagen en dan..... lekker naar huis. Daar kan het grote genieten echt gaan beginnen in jullie eigen huis en met jullie eigen spullen. Tot snel. Groeten Wendy Maureen en Daniek.

  • 05 September 2007 - 07:25

    Marga:

    Ohhhhhhhhhhhhhhhh wat super een lekker nachtje slapen en wat een SCHAT!!!!

  • 05 September 2007 - 07:29

    Serai:

    Wat een leuke foto's weer!!!! Wat is het toch een heerlijke meid! Gelukkig gaat het slapen al wat beter!

    Dikke knuffel Serai

  • 05 September 2007 - 07:38

    Marco, Daan En Tren:

    Hoi,

    Fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben geslapen, even lekker bijtanken. En wat een geweldige foto's en filmpje weer. Handig hoor dat internet!!!

    Tja, we zullen het morgen wel zien of jullie gaan winnen. Volgens de assistente van de verloskundigenpraktijk gaat het toch echt dit weekend gebeuren. Nou dat hopen wij dus niet he, we willen zo graag zaterdag op Schiphol staan!!!

    Geniet nog van de laatste dagen in China!! Tot snel!!

    Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

  • 05 September 2007 - 08:55

    Natasja Bos :

    wat heerlijk zo lekker slapen wat een mooie meid is het zeg ik reageer nu pas want ik heb wel mee gekeken maar ik was op vakantie
    en nu even de tijd om te reageren
    ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie haar nu in je armen kan sluiten
    en nu maar aftellen om naar huis te gaan ik hoop dat alles goed gaat
    groetjes van natas en we zien de mooie lo wel weer verschijnen

  • 05 September 2007 - 10:36

    Addy:

    Hoi Judith en Frits
    we zijn er weer zijn even een weekend weg geweest,maar ik ben weer helemaal bij leuke filmpjes en foto`s zeg! begint het allemaal goed te wennen het papa en mama zijn? Alvast gefeliciteerd met jullie mam hè!en... het is bijna zaterdag fijn toch! Wij wensen jullie een goede reis terug naar Nederland.

    houdoe en de groetjes van
    ome Jo en tante Addy

  • 05 September 2007 - 11:16

    Karlijn + Familie:

    hallo alledrie
    fijn dat jullie allemaal goed geslapen hebben.De foto's en video zijn erg leuk om te zien!! We blijven jullie volgen.
    Heel veel groetjes:
    Marcel,Angelique,Robin en Karlijn.

  • 05 September 2007 - 11:42

    Sydney:

    heee =).... Echt een kei lief filmpje man!!!! 't is al weer aan tussen mij en thomas... hahaha.. Maar yinte is echt kei lief poeh, ik weet niet wat ik moet zeggen marja. 't is echt kei leuk dat we jullie kunnen volgen!~
    Doegg sydney

  • 05 September 2007 - 13:27

    Ingrid Johansen:

    Wat een héérlijk, vrolijk bericht!Wat wil je ook, eindelijk wat slaap gehad, dan zijn jullie batterijtjes weer wat opgeladen!Moet ook wel, voor de grote reis van zaterdag.Mooie foto's, superleuk filmpje, genieten voor ons hier in regenachtig Eindhoven.Veel plezier de laatste dagen in China!
    Groetjes Ingrid

  • 05 September 2007 - 14:51

    Nicol:

    Wat heerlijk dat je weer een goede nacht achter de rug hebt. Is dat even genieten!
    Wat is het toch een geweldige meid om te zien. Ik ga nu even snel de film bekijken!!
    Knuffel, Nicol

  • 05 September 2007 - 16:27

    Martijn En Susan:

    We kijken elke dag even op jullie site en lezen met veel plezier al jullie verhalen!! De foto's zijn ook erg leuk!!
    Fijn dat het slapen weer wat beter is gegaan!
    Nog een paar dagen en dan....op naar Elshout!!

    groetjes Martijn en Susan

  • 05 September 2007 - 17:02

    Evy:

    hoi yinte,
    ik vind het leuk dat je bijna op schiphol bent! groetjes van evy

  • 05 September 2007 - 17:23

    Kiri:

    Hallo,

    Leuke foto's hoor!!!
    Wat een schattig kindje!!!
    Ik kijk er al naar uit om haar
    in het echt te zien!!!

    We wensen jullie een hele goede
    reis terug naar huis.


    heel veel groetjes,

    Kiri & Lia

  • 05 September 2007 - 19:35

    Arine:

    Fijn dat jullie lekker geslapen hebben. En wat een schitterend filmpje met het visspel, wat je er allemaal niet mee kan doen...heerlijk om te zien. Hopelijk weer een lekkere nacht voor de boeg

  • 06 September 2007 - 06:46

    Corine:

    Hoi Frits en Judith,

    Wat fijn om te lezen dat het vanacht al wat beter ging! Zo kunnen papa en mama ook eens uitrusten, dat hebben jullie ook nodig... Geniet nog van deze laatste dagen in China en voor vrijdag: een goede reis naar huis!

    Liefs,
    Marco, Corine en Esmee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 85511

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: