Weer thuis!!! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Weer thuis!!! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

09 September 2007 | Nederland, Elshout

Jaaaa, we zijn er weer!!!
Gisteren zijn we om 11 uur vertrokken uit het hotel in Beijing. Daar hebben we nog een groepsfoto gemaakt en een foto van de kindjes. tegen 12 uur waren we op het vliegveld. Het inchecken ging vrij vlot. Gelukkig hadden we niet teveel bagage haha. Ik was er bang voor!! We vertrokken helaas een uur te laat en dat terwijl we gewoon op tijd in het vliegtuig zaten. Geen idee wat er precies aan de hand was. Ik vond de reis behoorlijk zwaar. Het duurde erg lang, het was erg heet en ik kreeg enorme hoofdpijn door de warmte. Yinte had natuurlijk geen eigen stoel en heeft maar erg kort geslapen.
Toen we eenmaal landden was dit alles erg snel vergeten. Heerlijk om er weer te zijn!!! Ons meisje was alleen in een diepe slaap en heeft er allemaal niets van meegekregen. We kregen haar echt niet wakker. Bij de slurf stonden Ineke en Marjolein ons al op te wachten met Jim, het zoontje van Jan en Ingrid. We kregen een prachtig prentenboek van het China-team. Toen we bij de douane stonden te wachten zag ik al erg veel mensen staan, maar ik kon niet zien wie allemaal. Ik zag wel een spandoek met Yinte erop, zo geweldig. Op dat moment ging er zoveel door me heen, eindelijk thuis met ons meisje. Niemand die er nog tussen kan komen. Een moment om even een traantje weg te pinken hoor.
Eenmaal door de douane gingen we snel naar het raam. En wat een mensen!!! Dit hadden we nooit verwacht. Wat geweldig, al die mensen die zo benieuwd zijn naar ons kleine meisje. Het was zo gaaf om haar eindelijk te kunnen laten zien. Jammer voor degene die er waren dat ze sliep, voor Yinte zelf misschien wel heel erg fijn. En toen op naar de deur....gelukkig mochten we zo door en hoefden er geen koffers open!!!
Dat moment dat we door de deur kwamen zal ik nooit vergeten. Wat een warm welkom, daar willen we iedereen enorm voor bedanken. Toen ik op bed lag ging alles nog als in een film aan me voorbij. Geweldig gevoel. Thuis is het huis prachtig versierd. Wat ziet het er leuk uit!! Echt, ik had me geen mooiere thuiskomst voor Yinte kunnen wensen. Een aantal mensen gingen nog even mee koffie drinken bij ons thuis. Dat vond ik erg gezellig, slapen kon ik toch nog niet. Tegen half 12 gingen opa en oma als laatste naar huis en....nog geen 5 minuten later was ons meisje wakker haha. We hebben nog even met zijn drietjes de kaarten die er lagen bekeken. Wat een berg!! Daarna ben ik gaan slapen en Frits is met Yinte een blokje om gegaan. Ze sliep gelukkig zo weer. Vanmorgen om 5 uur was ze wakker en uitgeslapen (helaas mama nog niet haha) Maar goed, we doen lekker rustig aan en gaan een ritme proberen te vinden.
Ik zal zo nog wat foto's plaatsen van gisteren en vandaag.
Ik wil iedereen laten weten dat wij het super vonden dat er zoveel mensen de site hebben gevolgd tijdens onze mooiste reis!!! Vanaf nu gaan we weer verder met schrijven op onze website. Meerdere mensen hebben al gevraagd of ik nu doorga met het bijhouden van de site. Nou, dat is wel de bedoeling hoor!!!

http://home.planet.nl/~besse732


Heeeeeeeeeel erg veel liefs van Yinte, Frits en Judith


  • 09 September 2007 - 12:05

    Annemarie(forum):

    Wat een geweldig moment hebben jullie beleefd op Schiphol en natuurlijk jullie echte thuiskomst! Super!
    Leuk dat je nu al weer een verhaal hebt geplaatst met foto's!
    Ik heb jullie gevolgd en blijf dat zeker doen!

    Veel geluk!

    Liefs,
    Annemarie

  • 09 September 2007 - 12:26

    Arine:

    Wat een prachtig verhaal en wat leuk dat versierde huis.

  • 09 September 2007 - 12:46

    Marco, Daan En Tren:

    Hoi hoi,

    Het was gisteren echt super om er bij te zijn op Schiphol. Wij zijn ook zeer benieuwd naar alle foto's en ook naar de film. Maar die komen we over een tijdje wel een keer bekijken. Gaan jullie maar eerst lekker genieten met z'n drietjes!!

    Veel liefs
    Marco, Daan en Tren

    p.s. wel fijn dat Yinte ook worstenbroodjes lekker vindt!!!

  • 09 September 2007 - 14:12

    Nicky:

    welkom thuis, lieve judith, frits maar bovenal yinte. ik vind het heel bijzonder om te lezen hoe jullie reis is verlopen, maar nog meer hoe veel geluk en blijdschap dit kleine meisje uit een ver land jullie kan geven. ik wens haar net zoveel geluk en liefde toe voor haar hele leven en hoop dat jullie daar nog lang getuige van zijn... heel veel liefs, nicky

  • 09 September 2007 - 14:23

    Ingrid Johansen:

    Wat ben ik blij, dat jullie weer veilig thuis zijn met Yinte!In gedachten was ik bij jullie aankomst, fysiek had ik toen ook net één van de meest ontroerende momenten als moeder achter de rug: onze dochter Sigrid is gistermiddag geslaagd voor haar bruidsjurk in Deurne!Als Yinte over héél véél jaartjes trouwt, nou bestel dan maar een vrachtwagen tempo-zakdoekjes!!!!!!!
    Dikke kus van Bob en Ingrid en wij popelen om te komen kennismaken met jullie dochter!

  • 09 September 2007 - 15:10

    Marlies:

    He Judith en Frits zit hier met tranen alles zo te lezen, jee wat vind ik het ontroerend. Helaas kon ik er gisteren niet bij zijn maar heb zeker aan jullie gedacht.
    he Yinte meisje welkom in Nederland !!!

    liefs Marlies

  • 09 September 2007 - 15:27

    MirandaF:

    Welkom thuis lieve Yinte! Wat was je diep in slaap gister! Maar je zal ongetwijfeld alle mensen en foto's later eens op je gemak kunnen bekijken!

    Geniet lekker met zijn drietjes thuis!

    Frits en Judith, bedankt dat ik mocht meelezen van jullie geweldige reis! Het was net of ik er ook een beetje bij was!

  • 09 September 2007 - 15:36

    Charlotte:

    Jeetje, wat zal het heerlijk zijn om Yinte nu gewoon lekker thuis te hebben! Heel veel geluk samen!!!

  • 09 September 2007 - 16:04

    Natasja (forum):

    wat fijn weer thuis en ook ik heb jullie gevolgd ook toen ik op vakantie was in spanje en wat is het toch een schatje
    vond het heel leuk om jullie ervaringen te lezen en zal afentoe ook komen kijken op jullie andere site
    een knuffel aan yinte

  • 09 September 2007 - 16:23

    Eric, Karin & Kyo:

    hallo Frits, Judith en Yinte,
    wij hebben in Frankrijk genoten van jullie verslag. Nu lekker bijkomen en genieten !
    groetjes,
    Eric, Karin & Kyo

  • 09 September 2007 - 16:37

    Wendy:

    Fijn dat jullie weer in nederland zijn. Welkom Yinte in Nederland en in Elshout natuurlijk. Ik hoop dat je hier heel veel geluk zal vinden. Dankjewel Judith en Frits voor het geweldig verslag dat jullie hebben gemaakt vanuit China. Op deze manier lijkt het wel of we Yinte al een klein beetje kennen. Ik gun jullie een rustige start thuis. Hopelijk wennen jullie en vooral Yinte natuurlijk snel aan jullie nieuwe leventje. Heel veel geluk met zijn drietjes.

  • 09 September 2007 - 16:49

    Ronald En Astrid:

    wel een raar idee hoor om yinte zo bij jullie aan de keukentafel te zien zitten !
    nu echt jullie dochter,
    nu echt thuis !!

  • 09 September 2007 - 17:26

    Jacqueline De Jong:

    Hoi Frits, Judith en Yinthe,

    Welkom terug in Nederland!!! Geweldig om te lezen dat zoveel mensen er waren om jullie op te halen. Ik hoorde van Daan dat jullie in iedergeval nog twee weken met zijn drietjes hebben voordat Frits weer moet werken,ik zou zeggen geniet ervan. Ik blijf de site volgen....

    groetjes

  • 09 September 2007 - 17:52

    Charlotte:

    Wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van de thuiskomst. Ga lekker door met genieten!!!! Leuk dat je Yinte ook zo ziet stralen op de foto's! Het kaartje is ook heel mooi! Groetjes

  • 09 September 2007 - 18:03

    Zhen Bovekerk:

    Hallo Yinte,

    hehehe eindelijk zijn we lekker thuis gekomen in Nederland, vond je het vliegen ook zo lang duren? Ik zag dat jouw huis ook zo mooi versierd is, nou hier ook, leuk he al die aandacht.
    Ik hoop dat je lekker slaapt in je bedje en anders moet papa maar weer een rondje met je gaan lopen in de buggy. Ik slaap wel goed in mijn nieuwe bedje maar als ik wakker wordt schrik ik telkens want moet nog even aan mijn nieuwe kamer wennen.
    Ik mis je wel hoor maar ik heb een groot Nijntje gehad en als ik die in zijn handje knijp dan zingt ie: Nijntje lief klein konijntje, en dan moet ik meteen weer aan jou denken.

    We zien elkaar vast wel weer een keertje, een dikke knuffel van je "China vriendje"

    Liefs
    Zhen

  • 09 September 2007 - 18:32

    Fam Scheij:

    hallo, goed geslapen? wat was het een mooie dag op schiphol, de kinderen vonden het geweldig lang naar toe geleefd en daar was Yinte, mooi meisje, ik wil met haar afspreken.(zei marcel)
    heel veel geluk en goede gezondheid.

    gert-jan, ingrid, esther en marcel

  • 09 September 2007 - 18:42

    Nicol:

    Ik vond het ook geweldig op Schiphol. Erg ontroerend om te zien allemaal!
    Wat een gweldige foto's weer van jullie meid (voor die in de keuken). Heerlijk zeg dat ze daar lekker kan gaan zitten smullen!
    Dikke knuffel, Nicol

  • 09 September 2007 - 18:51

    Sydney:

    Heejj kei leuk dat yinte eindelijk thuis is!!! Veel geluk met z'n drietjes, (Eigenlijk ook een beetje met zijn viertjes!!) Groetjes van Sydney

  • 09 September 2007 - 19:35

    Kim De Graaf:

    hi veel plezier met yinte in NEDERLAND

    gr. Kim de Graaf

  • 09 September 2007 - 19:49

    Karlijn + Familie:

    hallo alledrie
    We hebben net alles gelezen over jullie aan komst. Het zal eer mooi en ontroerend zijn geweest!!
    Wat een prachtige foto's.
    We volgen jullie weer op de andere site.
    Heel veel geluk met zijn drieen.
    Groetjes:Marcel,Angelique Robin en karlijn.

  • 09 September 2007 - 20:54

    Monique:

    Wat fijn dat jullie met zijn drietjes in elshout zijn. Het was net ontroerend om jullie aankomst te zien op de foto's.Iedereen straalde die bij jullie aanwezig was.
    Wij wensen jullie een hele mooie tijd toe, en doe het rustig aan. Het was super dat wij alles zo mee hebben mogen volgen.
    Wij wensen jullie nog veel geluk toe, en geniet van alle mooie momenten.
    groetjes fam. van der staak.

  • 10 September 2007 - 06:53

    Mandy En Karin:

    Wat ontzettend leuk, dat kaartje! en die traantjes op schiphol vloeien hier thuis ook bij het lezen van jullie prachtige bericht. Geniet lekker verder!!

  • 10 September 2007 - 06:54

    Irene:

    Welkom weer !!

    Ik vond het bijzondere ervaring om bij jullie te zijn op schiphol.

    Heel veel geluk met z'n drietjes!!

    Liefs Irene

  • 10 September 2007 - 07:51

    Mandy:

    hallo alledrie,
    wat leuk dat ik een kaartje kreeg van Yinte en wat een lieve foto's
    het slapen is nu natuurlijk wel wat moeilijker ook voor jullie ik hoop dat Yinte snel haar draai heeft gevonden
    nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier

    xxx voor jullie alledrie gr mandy

  • 10 September 2007 - 08:03

    Yessica En David:

    Welkom thuis!! En nu lekker gaan genieten van jullie gezin, maar dat lukt vast wel:).

    Heel veel geluk samen!!

    Groetjes Yessica en David (SNA)

  • 10 September 2007 - 09:08

    Saskia,Arno &QiQi:

    Welkom thuis!
    Dank dat we met jullie een klein beetje mee op reis mochten. Veel geluk met z'n 3-en.

    Groetjes,
    Saskia,Arno en QiQi (en Yan die nog wachtend is in China)

  • 10 September 2007 - 18:36

    Marjoke:

    Hoi hoi..joehoe jullie zijn weer thuis geweldig hoor!! Wat een prachtige meid en ja wat een leuk versierd huis he..nou kom maar lekker bij en ik blijf je ook op je eigen site nog lekker volgen..geniet! Gr,Marjoke,Sisko en Jing Jing

  • 10 September 2007 - 19:15

    Marije:

    Judith, Frits en Yinte,
    Welkom thuis en geniet van jullie meisje!!

  • 10 September 2007 - 21:25

    Sabine Slangen:

    Lieve Judith en Frits, ook namens Sam van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ze is een prachtig meisje en ik kan me voorstellen dat je er meteen verliefd op zijn geworden. Hopelijk zien we ze nog een keer in het echt. Op dit moment is het bij onze procedure heel erg stil. Het laatste wat ik kan melden is dat we in april een voorlichting hebben gehad bij wereldkinderen. Daarna was en is het wachten wachten wachten en nog eens wachten. Maar....... we staan op het punt te gaan verhuizen dus daar richten we nu even al onze aandacht op. Dan gaat de tijd wel ietsje sneller. Wij richten ons op 2009, dan zullen we wel wat dichter bij ons voorstel zijn.
    Ik ben geweldig blij voor jullie en wens jullie alle geluk met Yinte in de toekomst.

    heel veel groeten en een dikke kus voor Yinte.

    Sabine Slangen

    ps ons nieuwe adres is Koolhovenlaan 91 5036 TM te Tilburg. ons tijdelijk mail adres is bertbusman@home.nl

  • 11 September 2007 - 15:03

    Tjeu Thijs Uit 7b:

    De foto's zijn heel leuk.
    Wij hopen Yinte gauw te zien

    veel geluk

  • 12 September 2007 - 17:15

    Sabrina Est La Famil:

    cc judith j'ai fait monter a la féamille la video il on dit quelle est mignonne

  • 12 September 2007 - 19:24

    Mireille (forum):

    Wat fijn dat jullie kleine meisje eindelijk thuis is! Het is super om die leuke foto's te zien. Wat een schatje... Heel veel geluk met z'n drietjes!

  • 16 September 2007 - 11:23

    Sabrina:

    cc judith est frits je vous ecrie pour vous dire voue faites quoi moi je par cet aprem midi a la foir tu feras de gros gros bissous a tout le monde que je connait stp j'esper que ta mere est ton pere il vont bien puis tu passera le bonjour bien sur j'esper que tu recois mon message tes fotos puis les 2 video il sont trop bellest en plus elle est tres tres marente opuis migonnebon je pense que je vais te laiiser stp va sur msn car je suis decus sion c vrais que marco esrt danille il ont une fille je le sais car je les vu que tu la ecrie sur msn dans ton message perssonele bon je te laisse cette vois ci bon a la prochaine bissousss jtmjtmtjm jtd au revoir
    bisous

  • 17 September 2007 - 17:38

    Angelique:

    Hopelijk kunnen jullie in ALLE rust genieten van jullie mooie dochter !?
    Veel plezier met z`n drietjes.
    Ze is wel kaai-fotogeniek hoor !
    veel liefs, tante Angelique

  • 18 September 2007 - 11:55

    Sabrina:

    bonjour je t'ecrie pour te dire de gros applaudissemant pour vous est la famille jtm jtm a+

  • 21 September 2007 - 21:05

    Koen:

    Wat fijn dat julli nu eindelijk Yinte in jullie armen kunnen sluiten. Geniet er samen met volle teugen van. Ik kom binnenkort graag eens jullie prachtige dochter bewonderen.

    Groetjes
    Koen

  • 24 September 2007 - 15:32

    A,G.Aerts:

    Ik heb jullie verslag gelezen fantastisch
    verhaal

    Toon

  • 04 Oktober 2007 - 07:49

    Jolanda Horrevorts:

    hallo frits judith yinte
    dit is mooi nieuws ik hoop dat jullie veel geluk zullen hebben.

    groetjes
    jolanda corne johan horrevorts

  • 05 Oktober 2007 - 10:12

    Jolanda Horrevorts:

    goede reis gehad. het is een mooi meisje geniet er van en heel veel geluk met zijn drietjes


    groeten van

    jolanda corne johan

    horrevorts

  • 11 November 2007 - 11:22

    Marielle:

    is het een jongen of een meisje???
    en ze/hij is wel schattig:)

  • 11 November 2007 - 11:27

    Marielle:

    ik heb de video's gkeken en ze zijn zo leuk dat is het nog wel een keertje wil zien:):@

  • 11 November 2007 - 11:28

    Marielle:

    is het nou een jongen of meisje??

  • 11 November 2007 - 21:38

    Chantalle En Jin:

    Meteen even vandaag gekeken welke site nu van jullie was. Gisteren kwamen we jullie tegen op het feestje van Zhen. Leuk om elkaar eens te zien. Yinte is wel een heel mooi en schattig meisje!
    Groetjes,
    Chantalle en Jin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elshout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2007

Weer thuis!!!

07 September 2007

Vrijdag 7 september 2007

06 September 2007

Donderdag 6 september 2007

05 September 2007

Woensdag 5 september 2007

04 September 2007

Dinsdag 4 september 2007
Yinte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 14884
Totaal aantal bezoekers 85501

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: