Vrijdag 7 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Vrijdag 7 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Vrijdag 7 september 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

07 September 2007 | China, Beijing

Hoi hoi allemaal voor de laatste keer vanuit China!!!
Morgen vliegen we heerlijk naar huis. We kijken er enorm naar uit jullie allemaal weer te zien en om Yinte kennis te laten maken met jullie.
Ik ben erg benieuwd wie er morgen allemaal op Schiphol zullen zijn. Het is een moment waar we enorm naar uit kijken. Hopelijk kan Yinte een beetje slapen tijdens de vlucht zodat ze het ook allemaal een beetje meekrijgt. De vorige keer vond ze het vliegen niet zo leuk, dus ik hoop dat het nu beter gaat.
Als we aankomen dan blijft Yinte lekker veilig bij papa en mama, want ons kent ze nu natuurlijk al wel een beetje, maar jullie allemaal nog niet. Als jullie haar iets willen geven dan ook het liefste via ons. Een aai over haar bol kan best hoor, jullie merken vanzelf of ze dit prettig vindt of juist niet.

Vandaag zijn we nog voor de laatste keer naar de PearlMarket geweest. Dit vonden wij leuker dan de silkmarket. De laatste inkopen zijn gedaan. De koffers zijn al een heel eind gepakt. Morgenvroeg nog 1 keertje ontbijten en de laatste dingen inpakken. Ik denk dat we rond half 12 hier weggaan. We vliegen om 14.40 plaatselijke tijd en komen om 18.35 ( verwachte tijd) aan op Schiphol.

Lieve allemaal, we vonden het geweldig dat jullie ons avontuur hier in China hebben meebeleefd. Alle berichtjes hebben ons heel erg veel goed gedaan. Het was enorm leuk om steeds wat van thuis te horen.
Dank jullie wel daarvoor.

En nog een laatste dikke virtuele kus!!!!
Morgen zijn we weer in ons landje!!!!

• 07 September 2007 - 09:17

Miranda:

Een hele goede reis terug!!!

• 07 September 2007 - 09:24

Marco, Daan En Tren:

Een hele goede terugreis en hopelijk tot morgen!!!

Liefs,
    Marco, Daan en Tren

• 07 September 2007 - 09:44

Joost & Renate:

Net jullie laatste berichtje uit China weer gelezen. Wij wensen jullie een hele goede vlucht en we hopen dat jullie alle drie even lekker bij kunnen slapen, want zo te zien zijn jullie heel wat uurtjes slaap te kort gekomen. Hopelijk gaat dat thuis weer wat beter. We hopen jullie snel weer te zien met de kleine meid. Wat een plaatje zeg!

Groetjes,
    Joost, Renate, Anouk & Niels

• 07 September 2007 - 10:08

Fam Scheij :

hoi ale drie ik lees het brichtje net
    ik wens juli een vijne trug reis maar ik denk niet dat we er zijn want we moeten dringent weg doei groetjes esther

• 07 September 2007 - 10:56

Marga:

Goeie reis!
    En jullie bedankt voor het delen van de foto's en de verhalen.......het maakt ons wel nieuwsgierig hoor!

• 07 September 2007 - 11:00

Evy:

hoi om

• 07 September 2007 - 11:02

Evy:

Hoi ome Frits, tante Judith en Yinte,
    Ik kan haast niet wachten tot jullie morgen op Schiphol zijn. Ik ben zo benieuwd hoe het met Yinte gaat. Ik wens jullie een goede reis!

Groetjes, Evy

• 07 September 2007 - 11:08

Marlies:

en dan zijn jullie alweer bijna in Nederland. Een goede terug reis toegewenst !

liefs

• 07 September 2007 - 12:34

Monique:

Nou net jullie laatste bericht gelezen wij wensen jullie hele goede terug reis en wij willen jullie alle drie morgen weer verwelkomen in je eigen buurt.
    judith schrijf je dan weer verder in je dagboek want het is een gewoonte geworden om iedere dag gezellig te lezen hoe het met jullie drietjes gaat.
    groetjes monique en de rest.

• 07 September 2007 - 13:05

Luuk:

morgen is het zo ver dan is yinte eindelijk hier in nederland.
    p.s. welke koekjes vind ze het lekkerst??

• 07 September 2007 - 13:07

Karlijn+kirsten+sama:

hallo juf judith,frits en yinte
    hoe is het daar??
    sama betekend samantha maar het paste er niet meer op.
    we hadden vrijetijd dus wij dachten eerst even op yinte haar site.
    Morgen gaan jullie weer terug naar huis dus dat word heel spannend.
    groetjes:Karlijn,Samantha en kirsten

• 07 September 2007 - 13:13

Emiel En Robin:

ha juffie hoe is het met u.
    met mij goed en met robin ook.
    hoe is het met yinte we zijn heel beniewt
    hoe het gaat. dag juf

ps:doe de groete aan frits
    pps:de groete van yente en jens.

• 07 September 2007 - 13:41

Nicol:

Een fijne terugreis! Ik ben erg benieuwd naar jullie meisje!

• 07 September 2007 - 13:41

Ronald En Astrid.:

sorry, we kunnen helaas niet op schiphol staan om jullie te verwelkomen.
    moet werken.....
    we wensen jullie een hele fijne vlucht terug naar huis, maar geniet nu eerst nog maar even van de laatste dag samen met zn drieeen voordat je de drukte thuis induikt!!
    tot snel, liefs van ons.

• 07 September 2007 - 13:42

Ingrid Johansen:

Hoi, wij wensen jullie een voorspoedige reis terug naar Nederland en een aankomst op Schiphol om nooit meer te vergeten!Liefs Bob en Ingrid

• 07 September 2007 - 14:21

Gerrie:

Eindelijk mogen jullie dan naar huis met jullie prachtige meid. Wij hopen dat de terugreis meevalt en dat Yinte lekker zal slapen in het vliegtuig.
    Tot morgen
    Groetjes Gerrie en rest

• 07 September 2007 - 14:25

Hilde:

Erg leuk om jullie verhalen en foto's te lezen/zien. Een fijne terugreis en veel geluk met jullie dochter!

Groetjes, Hilde
    www.hilton-twello.tk

• 07 September 2007 - 14:30

Marina Van Rooij:

Goede terugreis.

• 07 September 2007 - 16:10

Hinke:

Ik vond het ook super leuk om jullie verhalen hier te lezen en natuurlijk om de foto's te bekijken.
    Een hele goede reis en tot horens.

Groetjes
    Hinke

• 07 September 2007 - 16:13

Ilse:

Hoi,

Ik heb genoten van jullie verhalen en van de foto's van jullie prachtige dochter. Geniet nog van de laatste uurtjes in Beijing. En een goede reis terug en een hele mooie aankomst, geniet er maar lekker van!!

Liefs van Ilse en Julia

• 07 September 2007 - 19:25

Jacqueline De Jong:

Hoi mooi gezinnetje,

Een hele goede reis terug, ik hoop dat het allemaal meevalt voor Yinthe. Geniet van het moment dat jullie jullie dochter kunnen laten zien aan een ieder die jullie lief is.

Groetjes jacqueline

• 07 September 2007 - 19:30

Joyce En Ronald:

Het was ontzettend leuk dat we op deze manier mee konden kijken. Al die foto's die we al gezien hebben, zo zijn zelfs wij in Nederland al een beetje aan Yinte gewend geraakt. En het is helemaal mooi om te zien hoe jullie meisje zich al heeft gehecht aan jullie, dat ze op haar moeilijke momenten al op jullie vertrouwt! Super! Een hele fijne terugreis!

Ps.Britt ziet het al helemaal zitten dat ze een achterbuurmeisje krijgt en Tim kan bijna niet wachten totdat hij een gat mag maken in de heg, haha!

Groetjes!

• 07 September 2007 - 19:54

Marianne:

Hallo,

Een fijne reis naar huis en geniet van de aankomst op Schiphol.

Groetjes Mariann,Ron en Yente van der Elburg

• 07 September 2007 - 19:54

Rolanda:

Een hele goede terugreis!

Groetjes van Rolanda.

• 07 September 2007 - 19:59

Arine:

Ik wens jullie een hele goede vlucht en hopelijk gaat het met Yinte nu ook beter.

• 07 September 2007 - 20:19

Lia:

Hallo Frits, Judith en Yinte
    Wij hebben hier iedere dag meegeleefd met jullie belevenissen in China. Lynn wou iedere dag even de baby van Evy zien. Wij wensen jullie een goede terugreis en veel geluk met Yinte. Het grote genieten kan dan eindelijk beginnen.

• 07 September 2007 - 20:31

Sydney:

Hey juf judith, sorry voor het berichtje, die lees je denk ik pas als je in Nederland bent, maar dat maakt niet uit, ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad/krijgen... jaa, beetje rare spelling. Maar u begrijpt ook wel wat ik bedoel toch? Maar, ik hoop voor u dat Yinte een beetje slaapt.. Zing maar van mij voor yinte een mooi slaapliedje. groetjes sydney

• 07 September 2007 - 20:36

Tamara:

Eindelijk kunnen jullie met jullie kleine meid naar huis komen. Ik ben superbenieuwd naar een verslagje van jullie aankomst. Yinte zal eindelijk in haar prachtige kamer kunnen slapen :).

• 07 September 2007 - 20:38

Djaleesa +familie:

Hoi ik hoop dat jullie een leuke ries hebben . en dat we Yinte snel op school zien . en trouwens ik heb een broertje gekregen op 6 september en hij heet Presley groetjes Djaleesa en haar familie -XXX-

• 07 September 2007 - 22:03

Frences:

Oh, wat fijn, naar huis!
    Hele goede reis en hoop dat Yinte onderweg beetje slapen kan. Welkom terug hoor met z'n drietjes!!

Gr. Frences

• 07 September 2007 - 22:50

Tamara (doggie):

Hoi Judith en Frits en natuurlijk Yinte.

Ik heb jullie verhaal mee zitten lezen en ook ik zal het missen. Veel succes met de terugvlucht en veel plezier en een warm welkom op Schiphol. Ben benieuwd naar de eerste lootjes met foto's van Yinte.

Groetjes Tamara.

• 08 September 2007 - 12:36

Ine:

Hoi Frits Judith en Yinte.
    Ik heb heerlijk een uurtje zitten genieten van jullie geluk.
    Na zolang hopen en wachten is het eindelijk zover en kan jullie leventje als gezin eindelijk beginnen. Wij hebben enorm veel bewondering voor jullie, want jullie hebben zeker niet de makkelijkste weg gekozen. Maar we zijn er van overtuigd dat alles helemaal goed zal komen, want Yinte heeft het enorm getroffen met jullie als ouders, en jullie met zo'n schitterend meisje. Ze is werkelijk een plaatje en ze ziet er uit om op te vreten.
    We kijken er naar uit om haar in de buurt te verwelkomen.
    Heel veel geluk met haar en tot ziens in den Elshout.
    groetjes Peter Ine Mick en Tim

• 08 September 2007 - 20:31

Marjoke:

Hai Judith en Frits..tja ik ben op vakantie geweest dus ik moet even bij lezen hier..maar ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad..neem de tijd voor elkaar thuis en we spreken elkaar gauw weer..gr,Marjoke,Sisko en Jing JIng

• 09 September 2007 - 11:31

Yvon/stampidoe:

Hoi Yinthe, Judith en Frits ik heb genoten van jullie berichten heb ze zonet even doorgelezen echt super om te lezen ghoe jullie dit alles bellefd hebben en nu maar genieten va jullie prachtige dochter Yinthe want prachtig is ze GEFELICITEERD

Groetjes Yvon/stamoidoe SA forum