Dinsdag 4 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu Dinsdag 4 september 2007 - Reisverslag uit Beijing, China van Yinte Besselaar - WaarBenJij.nu

Dinsdag 4 september 2007

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Yinte

04 September 2007 | China, Beijing

Hoi allemaal,

Even een heel kort berichtje vanuit China. De nacht is echt mega slecht gegaan. We zijn van 1 tot 7 op geweest met een meisje dat compleet overstuur was, niet te troosten was en echt niks wilde. Om de beurt hebben we het nachtelijke China bekeken al wandelend achter de buggy, maar ook dat hielp deze keer niets. Het leek of ze droomde voordat ze wakker werd. ze heeft natuurlijk ook een hoop te verwerken en 's nachts komt er vanalles uit lijkt wel. Dat lijkt me ook wel goed, dat alles eruit komt. Maar voor ons is het erg vermoeiend, zeker op zo'n rottig hotelkamertje. we willen nu toch wel erg graag naar huis. En niet omdat het hier in China niet leuk is, maar het is gewoon echt slopend op deze manier.
Ik heb vanmiddag gewoon twee taxichauffeurs staan uitkafferen. Ze konden me dan wel niet verstaan, maar ik weet zeker dat ze me begrepen. Wat een sufferds zeg!! We kwamen van de Pearl Market en ik had het echt gehad. Ze wilden ons gewoon niet meenemen!!! Toen we dus op een andere taxi stonden te wachten stonden ze naar Yinte te kijken en je raadt het al....wat heeft dat meisje aan haar been zeg!!! Nou, dat hadden ze beter niet kunnen zeggen. Stelletje sukkels!!!!! En dat weten ze nu zelf ook!!
Chris is deze week alles aan het regelen voor het visum van Yinte. Hij moet iedere ochtend naar de Nederlandse Ambassade. maar gelukkig hoeven wij daar niets meer voor te doen.

We gaan zo weer met zijn allen eten en dan proberen we Yinte zo lang mogelijk wakker te houden. Dan hebben we misschien weer een betere nacht.
Dat zie je wel op de foto hoe dat wakker houden ging....vliegen door een restaurant, dan blijf je echt wel wakker!
Tot morgen allemaal!!!!

• 04 September 2007 - 09:33

Karen:

wat vervelend dat Yinte zo slecht slaapt. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal kapot bent na zo'n nacht. Enne gelukkig maar dat de taxichauffeur geen nederlands verstond hihii
    ik hoop dat yinte vannacht beter zal slapen

gr karen

• 04 September 2007 - 09:50

Miranda:

Och wat naar dat Yinte zo slecht slaapt. En dan is een hotelkamer zeker niet lekker. Hopen dat het vannacht weer beter gaat!!

• 04 September 2007 - 10:32

Karlijn + Familie:

hallo alledrie
    wat vervelend dat yinte zo slecht slaapt.
    Gelijk heb je Judith wat een sukkels!!
    om zo op yinte haar beentje te reageren.
    Hopelijk vannacht een betere nacht tot morgen.
    Groetjes Marcel,Angelique Robin en Karlijn.

• 04 September 2007 - 10:59

MirandaF:

Oh jeetje dat is niet fijn zeg dat het vannacht zo slecht ging! Sneu, en zeker vermoeiend! Helemaal in zo'n hotelkamer... Hopelijk gaat het vannacht wel goed. En zeker goed gedaan hoor tegen de taxichaffeurs! Eikels!

• 04 September 2007 - 11:10

Hinke:

Wat kan ik me voorstellen dat je het daar in China helemaal hebt gehad als Yinte zo ontzettend slecht slaapt. Maar nog even een paar dagen volhouden en dan mogen jullie echt naar huis. Dan kan Yinte ook wennen aan een vertrouwde omgeving in plaats van steeds een andere hotelkamer. Heb net op jullie site het hele stuk over "hechting" zitten lezen. Er zullen idd een hoop dingen in dat mooie hoofdje van haar rond spoken. Ik hoop echt dat het vanaf nu weer beter gaat. Echt veel slechter kan het niet worden. Toch?

Groetjes
    Hinke

• 04 September 2007 - 11:19

Christine:

Hoi Frits, Judith en Yinte,
    Het zit jullie 's-nachts echt niet mee! We hopen dat de komende nachten beter zullen verlopen zodat jullie alledrie aan je nachtrust toe komen. Probeer er nog een paar mooie dagen van te maken! Hou je taai en de groetjes.

• 04 September 2007 - 12:13

Ingrid Johansen:

wat voel je je in zulke nachten machteloos , vooral als ze ontroostbaar is!Er moet heel wat in dat kleine koppie omgaan, wat ze niet kan uitleggen.Hopelijk komt ze tot rust, als ze straks in jullie fijne huis is en ze steeds meer gewend raakt. Veel sterkte ermee, een dikke kus voor jullie meisje en keigoed van je, dat je die taxichauffeurs even een nederlands poepie hebt laten ruiken!
    groetjes Ingrid

• 04 September 2007 - 13:15

Renate V. Delft:

HARTELIJK GEFELICITEERD !!!
    Ben zelf net terug van vakantie, en heb net alles zitten lezen en kijken.
    Wat een ongeloofelijk moppie is ze toch.
    Hopenlijk gaat Yinte snel beter in haar ritme komen.
    Onthoud wel dat ouders het voorbeeld zijn voor een kind, dus niet meer schelden tegen taxichauffers....WHAHAHA!!!
    Groetjes Renate

• 04 September 2007 - 14:40

Fam Scheij:

dat is niet fijn als je geen goede nacht rust hebt, maar hou de moed erin en geniet van de mooie momenten, het is zo zaterdag. de laatste loodjes wegen het zwaarst.

groetjes, G.I.E.M

• 04 September 2007 - 15:15

Nicol:

he balen meid, nog even een paar daagjes daar en dan lekker naar Nederland! Dikke knuffel voor jullie meisje!!

• 04 September 2007 - 15:19

Ellen Lentelink:

Ooooh, ik kan me voorstellen dat jullie helemaal op zijn! Het is natuurlijk ook erg vermoeiend als je kindje de hele nacht doorhuilt en je haar niet kunt troosten. Logisch dat er dan maar wat hoeft te gebeuren en je gaat door het lint.
    Succes met de laatste nacht(en).

• 04 September 2007 - 17:41

Frieda:

ach het heeft waarschijnlijk lekker opgelucht om even tegen die chauffeurs tekeer te gaan en je ziet ze toch niet meer !!
    veel sterkte voor vanacht ik hoop dat het beter gaat !
    liefs van hier

• 04 September 2007 - 18:14

Charlotte:

Beste Judith en Frits,Ik kan me goed voorstellen dat jullie snel naar huis willen. Jullie voelen je natuurlijk flink opgelaten in zo'n hotel met een huilend meisje. En jullie accu zal behoorlijk leeg zijn, nu je alweer de nachtrust moet missen.Hopelijk komen er snel goede nachten. Dan kunnen jullie weer bijtanken en ook Yinte kan tot rust komen.Want dat hebben jullie alle drie nodig, want voor jullie alle drie is er de afgelopen week veel veranderd!
    En die taxichauffeurs....tja....die zullen altijd wel sukkels blijven.... Maar misschien heb je toch iets duidleijk gemaakt...ook al konden ze het niet verstaan!
    Veel sterkte en probeer ook te genieten ook al valt dat nu misschien niet mee, omdat jullie zo moe zijn.
    groetjes en tot gauw! Charlotte

• 04 September 2007 - 20:08

Esther De Bakker:

Hoi hoi,

Wat vervelend dat Yinte niet goed slaapt. Het is te hopen dat jullie nu een beetje een redelijke nacht hebben, het is tenslotte al midden in de nacht bij jullie. Nog een paar daagjes toch nog wel genieten in China, en dan lekker naar huis!!!

Heel veel liefs, Esther